Gå til innhold

Snokefilm på eventyr


andrerav

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Hadde en knallfin tur til Vassfjellet i vekslende vær med @Jørgen S. i går 🙂 Etter en tid med varmt vær og lite nedbør er det usedvanlig gode forhold der oppe nå. Med mye fin utsikt, mange artige nedkjøringer og diverse småting man kunne bryne seg på underveis så ble det en fin (men ganske lang) film utav det 🙂

 

 

  • Like 4

Bli med i MTB Norge på Discord 💬 | Mine Sykkelvideoer 🎬 | Kjøpes: 2021+ Instinct eller Altitude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

andrerav skrev (På 31.5.2024 den 20.43):

Hadde en knallfin tur til Vassfjellet i vekslende vær med @Jørgen S. i går 🙂 Etter en tid med varmt vær og lite nedbør er det usedvanlig gode forhold der oppe nå. Med mye fin utsikt, mange artige nedkjøringer og diverse småting man kunne bryne seg på underveis så ble det en fin (men ganske lang) film utav det 🙂

 

 

Ser flatt ut 😄 

Fin tur, spent på om kommende ukes nedbør tar myra tilbake.

Jørgen

RazeFaze @ Terrengsykkelforumet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

I går gikk turen til Bringen, et fjell i Selbu på knappe 1000moh. Det ble orntlig fint, dette var rett og slett en knallfin og veldig klatrevennlig sti med masse nydelig flyt nedover. Jeg kan anbefale denne på det varmeste om man befinner seg i nærheten av Selbu 🙂 Stravalink og sånt ligger i videobeskrivelsen. Takk for titten!

 

  • Like 1

Bli med i MTB Norge på Discord 💬 | Mine Sykkelvideoer 🎬 | Kjøpes: 2021+ Instinct eller Altitude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 5 uker senere...

Her er en real klassiker fra Oppdal -- den sagnomsuste Utforløypa 🙂 Jeg har ikke syklet den før, så jeg måtte ha etpar forsøk før jeg klarte å sykle riktig sti hele veien ned 😅 Dette synes jeg var en artig og passe utfordrende sti med noen features som man virkelig kan bryne seg på over tid. Med litt mer øvelse tror jeg det skal gå an å holde rimelig høy fart her 🙂 Takk for titten og god helg!

 

 

  • Like 1

Bli med i MTB Norge på Discord 💬 | Mine Sykkelvideoer 🎬 | Kjøpes: 2021+ Instinct eller Altitude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...