Gå til innhold

Ting som leies ut på Finn


Anbefalte innlegg

Har prøvd meg på sykkelkofferter, og diverse større verktøy på Finn og Hygglo. Generelt veldig liten respons her i området i alle fall, så giddet ikke det mer. Men vi leier ut to biler via Getaround, og hytta + en leilighet på GranCa via AirBnB. Det har det vært mer butikk i. De to bilene er stort sett borte fra mai til oktober, og så er det litt tregere på vinteren, men det drypper inn litt da også. Ikke opplevd noe tull. På hytta og leiligheta er vi naturlig nok litt mer kritiske og selektive, men det har gått veldig bra det og. Vårt inntrykk er at folk stort sett er veldig forsiktige, og tar vare på ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaknudsen skrev (14 minutter siden):

Skriv «-utleie» i søkefeltet, så får du ikke med noen annonser som inneholder ordet utleie.

Greit nok, men litt irriterende å skrive -uleie , "-leies ut" og andre varianter for ALLE søk på Finn 😉

- Syklister sist! - resultatet av Statens vegvesen sitt arbeid de siste 70 årene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaknudsen skrev (3 timer siden):

Hva er det du ikke gidder mer? Det koster vel svært få kalorier å ha en annonse ute? 🙂

Det kan du forsåvidt si. Men så var det å huske å blokkere annonsen når man brukte ting selv, eller var bortreist, eller ting stod på hytta og ikke hjemme. Og så videre. Hadde det vært litt turnover hadde jeg sikkert fortsatt med det, men jeg ble litt lei av å holde annonsene oppdatert etterhvert, når det ikke var noen respons. Så jo også på andre annonser på Hygglo at det tydeligvis ikke var noe som ble brukt. Nå ser jeg jo at det er litt mer bevegelse, men nesten bare tilhengere, ikke så mye annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaknudsen skrev (8 timer siden):

Det har jeg faktisk aldri gjort på de syv årene jeg har brukt Hygglo …

Det kunne kanskje høres ut som det var noe jeg gjorde i eningen.. Det var det jo ikke. Men uansett var det ingen respons på noe av det som lå ute, så da ble det bare droppet til slutt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RoyE skrev (På 27.9.2023 den 18.52):

For å svare på ‘hvem gidder det’?

Jeg gidder det. Jeg leier ut et lite stillas. Jeg får inn 4.000-8.000,- i året på dette. 
Stillaset fikk jeg av min far da foreldrene mine flyttet fra enebolig til leilighet, og selv bruker jeg det en gang hvert jubelår. 

Hvorfor skal jeg IKKE gjøre det?

Knapt administrasjon uten å svare på noen meldinger i ny og ne, og til nå har det utelukkende vært hyggelige mennesker som møter opp i gården her for å hente.  

Stillas er jo noe man ønsker seg en sjelden gang. Jeg skal forsøke å huske at du har det til leie neste gang jeg trenger det.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...