Gå til innhold

Den store skotørkertråden


Anbefalte innlegg

Andreas skrev (På 25.9.2023 den 12.49):

I en endeløs rekke av kjedelig kjøp de siste ukene, og enda flere kjedelige kjøp uka som kommer, bestilte jeg en Therm-IC Refresher V2 før fornuften tok meg og jeg innså hvor mye tid jeg faktisk hadde brukt på å finne skotørker. Passende akkompagnert med et par lave støvler, for å få fri frakt. Pinlig å si det, men skotørkeren er det mest spennende kjøpet på noen uker. Skuffelsen kommer til å bli stor når UV-lyset ikke får gangen til å fremstå som en portal til et parallel univers.

 

Gratulerer med god skotørker. Vi har en sånn og en uten UV, og de tørker begge like godt. Og så har vi en Adax-tørker for akutt bruk og etter at barna har vassa hjem fra skolen.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Late to the ball, men jeg har hatt to stykk Therm-IC som har røket "ut av det blå". Pluss det at behovet for å tørke litt flere sko av gangen gjorde at jeg gikk for Hedgehog i blekksprut-variant. Tørker bra, men bråker litt mer enn Therm-IC. En av armene røyk etter kort tids bruk, men fikk da ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte Biltema sin. Relativt lite støy og god varme, men det beste var prisen: 349 kroner for 350 watt. Det blir omtrent en krone per watt 🙂 Den bråker litt, så satte den på badet (har åpen løsning på stue/gang). Ingen som slår Biltema på pris, og er veldig fornøyd med tørkeren sålangt 😃

- Syklister sist! - resultatet av Statens vegvesen sitt arbeid de siste 70 årene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...