Gå til innhold

Polestar 2 - alternativer


Anbefalte innlegg

Dan skrev (2 timer siden):

Men den feilet miserabelt på «sitte bak seg selv»-testen. Faktisk så trangt bak at jeg ikke tror at noen ville ha klart å sitte bak meg hvis jeg kjører.

Hva er høyden din?

Kaffe- og teansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Nå er det en stund siden vi traff hverandre "in person" Dan, men jeg har et minne om at du er ganske lang, type 190cm +

Det kan være minnet mitt som spiller meg ett puss😀

Hun som evt skal/skulle være primærbruker av denne bilen er 158cm og barna (som snart ikke er barn lenger) er 157 og 159cm.

Selv er jeg 180cm med korte bein og sitter veldig sjelden i baksetet bortsett fra en sjelden gang i taxi.

Jeg synes EX30 virker ideell for vårt bruk som bil nr. 2 i tillegg til en en XC60 T6.

Primærbruk er til og fra jobb - ca. 6km hver vei, turer i nærområdet og til hytta i Hallingdal (ca. 200km 1 vei/900moh)

Om det er behov for plass eller rekkevidde utover det som EX30 kan tilby så kan vi bytte bil og da har jo EX30 noen egenskaper som jeg kan glede meg over og😀

Endret av Gullars

Fortsatt under 50, men blir eldre for hver dag som går......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da høres det ut som en helt topp bil for dere. Sitter på kontoret og ser ned på en EX30 parkert her utenfor og er litt lei meg for at den ikke passet for oss. 🙂

  • Like 1

Everytime you change gear, God kills a kitten - CtheBM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...