Gå til innhold

Hvor har du vært på tur i dag


saktetur

Anbefalte innlegg

Om man er på Costa blanca sør anbefales en tur over Cresta del Gallo også. Nydelig og kan kombineres med både Rebate og Cabezoen på samme tur. 

Om man disponerer bil anbefales en runde i Sierra Espuna også. Det blir litt langt å sykle hele veien fra La Zenia (20 mil tur retur)

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maggan skrev (1 time siden):

Var over Sierra Espuna i fjor. Anbefales. Men kjenner ikke Rebateskogen. Så nydelig ut på bilde, så kan noen peke meg i riktig retning?

Når du kommer kanalen opp mot san miguel, hold venstre og første høyre

  • Like 1

Om itj ainna så på trass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)
torinb skrev (1 time siden):

Om man er på Costa blanca sør anbefales en tur over Cresta del Gallo også. Nydelig og kan kombineres med både Rebate og Cabezoen på samme tur. 

Om man disponerer bil anbefales en runde i Sierra Espuna også. Det blir litt langt å sykle hele veien fra La Zenia (20 mil tur retur)

Mener jeg trilla opp del Gallo i 2018, rota meg vekk på hjemtur, fikk litt ekstra sightseeing.. 😛
Er man ei gruppe så greier man 20mil før det blir mørkt, ikke avsindig med høydemetere. Utrolig fint når man kommer litt innover, ja! 

Endret av Ivar Elverum

Om itj ainna så på trass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)
olelovold skrev (44 minutter siden):

@Oddefa, du mener nok Storseisundbrua 😉 Fint bilde fra mine hjemtrakter @torbjornhb!

Mener selvsagt Storseisundbrua. Litt pinlig da dette også er mine hjemtrakter og jeg sikkert har syklet t/r 10 + ganger. Straumsund er vel mellom Tingvoll og Krifast. 

Endret av Oddefa
  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

torinb skrev (1 time siden):

Om man er på Costa blanca sør anbefales en tur over Cresta del Gallo også. Nydelig og kan kombineres med både Rebate og Cabezoen på samme tur. 

Om man disponerer bil anbefales en runde i Sierra Espuna også. Det blir litt langt å sykle hele veien fra La Zenia (20 mil tur retur)

Sykler bort til og opp Cresta del Gallo i morgen, og tar Cabezoen motsatt vei ifht i dag også 👍🏻 Det meldes takk og pris mindre vind, så da er motivasjon til stede for 130-140 km i morgen og forhåpentligvis en time på Lovelo Coffee når vi kjem heim igjen. 

  • Like 2

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ivar Elverum skrev (16 minutter siden):

Årets første boillekjøp! Kom ikke helt opp til turmål 2, asfalt ble plutselig søkkvåt og det er jeg allergisk i mot (slush og is i tillegg). Men bevares så fin tur læll

 

IMG_8205.jpeg

IMG_8193.jpeg

Herlig 😃! Merkelig at det å se syklister spise bolle i sola skal være så gledelig!☺️☀️

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)

I dag har man vært opp Serenity og ned Soria på Granka. 60km og 1200 høydemeter og nok en perle av en tur. Denne gangen var jeg med på en arrangert tur med FreeMotion.

Klatringen gikk unna på null komma niks følte det ut som og jeg hadde klart mer. Lover godt for den avsluttende turen i morgen hvor målet er Pico de las Nieves,  som fort blir dobbelt så mye klatring og rundturen burde også akkurat klokke inn på over 100km.IMG_2651.jpeg.903cabe3ed1c789283664a88661d5d80.jpegIMG_2648.jpeg.140cb49b2e9b5e37e2afc8d39480191b.jpeg

Undertegnede med hvit toppIMG_2644.jpeg.4364b168c943a43152c3f2ba542a27fb.jpeg

Her står sykkelen vel fort både feil vei og feil giret...

IMG_2642.jpeg

Av og til blir bilder bare lastet opp feil vei selv om den ligger riktig i biblioteket...

Endret av LochNess
  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LochNess skrev (3 minutter siden):

I dag har man vært opp Serenity og ned Soria på Granka. 60km og 1200 høydemeter og nok en perle av en tur. Denne gangen var jeg med på en arrangert tur med FreeMotion.

Klatringen gikk unna på null komma niks følte det ut som og jeg hadde klart mer. Lover godt for den avsluttende turen i morgen hvor målet er Pico de las Nieves,  som fort blir dobbelt så mye klatring og rundturen burde også akkurat klokke inn på over 100km.IMG_2651.jpeg.903cabe3ed1c789283664a88661d5d80.jpegIMG_2648.jpeg.140cb49b2e9b5e37e2afc8d39480191b.jpeg

Undertegnede med hvit toppIMG_2644.jpeg.4364b168c943a43152c3f2ba542a27fb.jpeg

Her står sykkelen vel fort både feil vei og feil giret...

IMG_2642.jpeg

Av og til blir bilder bare lastet opp feil vei selv om den ligger riktig i biblioteket...

Nydelig!🙌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LochNess skrev (2 timer siden):

I dag har man vært opp Serenity og ned Soria på Granka. 60km og 1200 høydemeter og nok en perle av en tur. Denne gangen var jeg med på en arrangert tur med FreeMotion.

Klatringen gikk unna på null komma niks følte det ut som og jeg hadde klart mer. Lover godt for den avsluttende turen i morgen hvor målet er Pico de las Nieves,  som fort blir dobbelt så mye klatring og rundturen burde også akkurat klokke inn på over 100km.IMG_2651.jpeg.903cabe3ed1c789283664a88661d5d80.jpegIMG_2648.jpeg.140cb49b2e9b5e37e2afc8d39480191b.jpeg

Undertegnede med hvit toppIMG_2644.jpeg.4364b168c943a43152c3f2ba542a27fb.jpeg

Her står sykkelen vel fort både feil vei og feil giret...

IMG_2642.jpeg

Av og til blir bilder bare lastet opp feil vei selv om den ligger riktig i biblioteket...

Jeg har muligens nevnt det før, men serenity now må være noe av det bedre som fins der ute

  • Like 2

Om itj ainna så på trass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...