Gå til innhold

hvor ofte vasker du div utstyr?


Emtb

Anbefalte innlegg

Lars-Erik skrev (33 minutter siden):

Det står spesifikt skotørker, UV-lyset har nok ingenting med saken å gjøre. Har en Term-ic som sikkert mange har maken til. Etter at to par gikk opp i limingen i korteste laget har jeg sluttet, og nå henger de sammen mye lenger. 

Ah, tolket deg som at det var lyset du tenkte på.

Er samme som jeg har, og har trodd at den rimelig lave temperaturen ikke sliter spesielt på sko. Utsetter jo sko for høyere temp ved å sette dem på gulv med varmekabler.

Sykkel.org for entusiaster på alle slags underlag og med alle slags styreformer. Vær noenlunde grei: https://www.sykkel.org/guidelines/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emtb skrev (På 8.9.2023 den 20.47):

har du flere sett så? må vell skaffe flere sykkeltrøyer/bukser

Ja. Har akumulert en del oppgjennom årene.

4 par identiske sko (kjøpt 3 av dem på finn til under halv pris og et par år)
2 par identiske hjelmer (Brukås sport, under halv pris)
2 par knebeskyttere (høst-tilbud når Sweet skifta logo)
3-4 forskjellige baggy-shortser som byttes på, forskjellig tykkelse/varme/vannmotstand (tilbud og salgsuker hos vpg.no)
3 identiske bibs. (bestilt 3 stk på tilbud og levert til airbnb når jeg likevel var på ferie i USA)

Utall hansker, trøyer, sokker etc. Hansker vaskes ofte sammen med klærne, men hender de får 2-3 turer før en vask)

Klær/Bib vaskes etter hver tur, knebeskyttere en gang i måneden omtrent. Skyller hjelmens puter innimellom.
Skoene står i en varm bod, tar alltid ut sålene når sko tørkes så det ikke ligger fukt under.


 

Endret av Jørgen S.

Jørgen

RazeFaze @ Terrengsykkelforumet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...