Gå til innhold

Wattpedaler


Maggan

Anbefalte innlegg

Olechr skrev (7 minutter siden):

Enig. Kommer til å vente, men skal sies at jeg har veldig god erfaring med Assioma. Hadde ett reklamasjon lenge etter garantien hadde gått ut og de sendte meg nytt. 

Var de kjøpt direkte fra Assioma? Jeg hadde defekt kraftmåler i mine Favero Assioma kjøpt hos Bikeshop som var to år og tre måneder. Mens Bikeshop brukte ukesvis på min hastehenvendelse rakk Favero å feilsøke via appen og tilby meg rabatt på ny måler (aksling). Det skulle jeg ikke gjort, for da jeg bisto Bikeshop med informasjonen skulle de overta dette tilbudet i stedet for å sende meg nye. Ny aksling til 2900kr kan umulig ha vært langt unna innkjøpspris på nye Uno-pedaler. 25 mailer og over to måneder senere så fikk jeg "reparerte" pedaler tilbake fra Bikeshop. Den pedalen som ble reparert snurrer tregt selv etter remontering og lagerbytte. Alt over 1NM på mutteren gjør den treg (skal skrus til med 9NM). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutes ago, Olechr said:

Enig. Kommer til å vente, men skal sies at jeg har veldig god erfaring med Assioma. Hadde ett reklamasjon lenge etter garantien hadde gått ut og de sendte meg nytt. 

I mitt tilfelle såg dei at pedalen var defekt, men tilbydde meg berre ein liten rabatt på ny. Men no hadde eg dokumentasjonen eg trengte til å reklamere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjerts skrev (8 minutter siden):

Var de kjøpt direkte fra Assioma? Jeg hadde defekt kraftmåler i mine Favero Assioma kjøpt hos Bikeshop som var to år og tre måneder. Mens Bikeshop brukte ukesvis på min hastehenvendelse rakk Favero å feilsøke via appen og tilby meg rabatt på ny måler (aksling). Det skulle jeg ikke gjort, for da jeg bisto Bikeshop med informasjonen skulle de overta dette tilbudet i stedet for å sende meg nye. Ny aksling til 2900kr kan umulig ha vært langt unna innkjøpspris på nye Uno-pedaler. 25 mailer og over to måneder senere så fikk jeg "reparerte" pedaler tilbake fra Bikeshop. Den pedalen som ble reparert snurrer tregt selv etter remontering og lagerbytte. Alt over 1NM på mutteren gjør den treg (skal skrus til med 9NM). 

Nope, kjøpt hos Bikeshop (eller var det en annen norsk butikk). Tok kontakt med de og fikk en liste over bilder jeg måtte ta. Sikkert for å sjekke ytre påkjenninger. Så tok de en test igjennom appen og låste pedalen som var ødelagt. Så fikk jeg tilsendt ny senosor/aksling.

Ole Christian Fagerli

Scott ambassadør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fikk via dette forumet kjøpt noen wattpedaler, så nå kan jeg også melde at jeg er i klubben som er godt fornøyd med favero assioma. Har vist seg at jeg tråkker som regel 50/50, så var en gledelig overraskelse at det ikke stod så ille til som jeg trodde! (så strengt tatt trenger jeg ikke duo, men kunne jo ikke vite det...)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg hadde en skikkelig «brain fart» i mitt forsøk på å skifte tilbake til de originale pedalkroppene, og klarte å dra til feil vei (med klokken på venstre pedal) da jeg skulle ta en end cap'en. Resultatet er selvsagt at jeg nå ikke får den av. Da er gode råd dyre - eller?

 

IMG_3374.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...