Gå til innhold

Frontlykt til landeveien


Anbefalte innlegg

Skoje skrev (19 timer siden):

20% på Knog på Sykkelkomponenter.no nå for medlemmer av kundeklubben. Blinder på lager i 600 og 900 lumen.

Hvilket adapter må jeg kjøpe for å kunne feste denne lykta med det medfølgende GoPro mount´n på undersiden av et Garmin Out Front Mount?

Jeg bestilte 900-varianten nå. Jeg har ikke erfaring med Stvzo, og om det er stor forskjell i praksis på de som har denne merkingen sammenlignet med lykter med lyskjegle tilpasset vei, uten Stvzo.

Ser at sykkelkomponenter har dette festet, kan det fungere?

https://www.sykkelkomponenter.no/tilbehor/transport-og-oppbevaring/mobilholdere-og-tilbehor/quad-lock-action-kamera-adapter?variant=QLA-GPR&gclid=EAIaIQobChMIvf2RmtrrgQMV1gWiAx3KcQNDEAQYASABEgKIEvD_BwE
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Skoje skrev (På 9.10.2023 den 20.42):

20% på Knog på Sykkelkomponenter.no nå for medlemmer av kundeklubben. Blinder på lager i 600 og 900 lumen.

Hvilket adapter må jeg kjøpe for å kunne feste denne lykta med det medfølgende GoPro mount´n på undersiden av et Garmin Out Front Mount?

Fant du ut av dette? (ser tråden/innlegget er et år gammel)

På bilder av Blinder 900 ser det ut som GoPro-festet medfølger. Eksempelvis hos Sykkelkomponenter:

KN13301-04.pngimage.png.27f301f2992f3ef4cf4f79733e8ab7e5.png

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

olve skrev (33 minutter siden):

Link til Birk sport.

Den så jo ikke ut til å ha offset?

 

Varianten til K-Edge ("K-EDGE Adapter for Garmin Combo Mount") har offset. Det er vel den Skoje viser, siden den har K-Edge sin logo. Finnes i noen norske nettbutikker, men det ser ikke ut som de har den på lager (og på bildene deres er det vanskelig å se at den har offset, men hos K-Edge og bl.a. Amazon, eBay osv. er det tydelig).

 

Mulig denne også passer, selv om den egentlig er lagd for Quad Lock? (jeg vil ikke garantere...)

https://www.sykkelkomponenter.no/tilbehor/transport-og-oppbevaring/mobilholdere-og-tilbehor/quad-lock-action-kamera-adapter

  • Like 1

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

msteiro skrev (På 22.10.2024 den 10.57):

https://bikable.no/tilbehor/lykter/sykkellykter/magicshine-evo-1700-sykkellykt-svart

Noen testet denne? Liker formen, selv om en god del tyngre enn de fra Knog etc. Trådløs bryter for fjernlys er nice touch når man pendler eller kjører på møre veier.

Mottok en i går. 

Lyser bra lett å skifte mellom de forskjellige modusene .

Den har app der man selv velger hvor mange moduser den skal ha og mengde lys i hver av dem.

På nærlyset er linjen som kutter lyset i overkant veldig skarp, uten strølys på oversiden.

Garminfestet som følger med er stort nok for 1050.

Lett å demontere hvis sykkelen skal parkeres uten tilsyn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...