Gå til innhold

Pappavitser


Anbefalte innlegg

Hva kaller man en Ford på tilbud i amerika?

An afordabil.

Endret av Juffe
  • Like 2

"Makollig Jezfahted and Levdaroum Debahzted, please come to the information desk"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roy skrev (På 1.3.2024 den 15.01):

Mann på kontor: Fungerer printeren nå? 
IT-support: Jepp!
Mann på kontor: OKI
IT-support: Nei HP! 

DENNE HAR NOEN RAPPA FRA MEG. DEN ER MIN ORIGINALT. SE INNLEGG TIDLIGERE I TRÅDEN, DET ER EN SCREENSHOT AV EN EKTE SAMTALE MED MIN DATTER!!!!!!

image.png.c22c98c3c0e2d6761e82a115798062bf.png

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raskall skrev (8 timer siden):

DENNE HAR NOEN RAPPA FRA MEG. DEN ER MIN ORIGINALT. SE INNLEGG TIDLIGERE I TRÅDEN, DET ER EN SCREENSHOT AV EN EKTE SAMTALE MED MIN DATTER!!!!!!

image.png.c22c98c3c0e2d6761e82a115798062bf.png

🤩

NOTS - Probike AS, Ibis, Forestal og Production Privee Sykler + Outbound Ligthing lykter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raskall skrev (21 timer siden):

DENNE HAR NOEN RAPPA FRA MEG. DEN ER MIN ORIGINALT. SE INNLEGG TIDLIGERE I TRÅDEN, DET ER EN SCREENSHOT AV EN EKTE SAMTALE MED MIN DATTER!!!!!!

Er det ikke en del av pappavitssjangeren at pappaen skal tro han er veldig original og har kommet på en helt unik vits?

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 4
  • Confused 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fartsdumper. De er jo en vits.

Om de i det hele tatt utgjør en forskjell opplever jeg faktisk at det går litt saktere.

 

(-skjemmes men tar en til-)

 

Jeg kommer aldri til å glemme min kjære fars siste ord.

Holder du fortsatt i stigen?

 

Endret av Flytfri
javisst
  • Like 1
  • Haha 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kun ment som et tilskudd til barneoppdragelse vedrørende skjermbruk.

Funker nok bedre enn bildet om far selv blar sakte i boka og sier med ettertenksom og klok, men begeistret stemme  "Se på dette!...ikke en mobiltelefon å se..Kun mennesker som lever i øyeblikket."

 

 

image.jpeg.babd15bc09351c4e8be3eb6637eee825.jpeg

Endret av Flytfri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir mer og mer å tenke på for å holde seg på den smale sti for tida; det er fallgruver overalt. Forhåndsregler tas og handlinger må planlegges i frykt for å bli misoppfattet. Det er i ferd med å gå for langt.

I det siste har jeg begynt å kjøpe vaselin når jeg kjøper slangeagurk så ingen misforstår og tror jeg er veganer.

Endret av Flytfri
  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Juffe skrev (På 17.9.2023 den 0.23):

Irma 1000 kom med denne (fritt etter hukommelsen): To brødre, den ene het Emba og den andre Kamuf. Etternavn Larsen. 

Ikke en pappavits, men et faktum.  Bill Lear, som stod bak flyselskapet med hans etternavn. Presterte å kalle datteren Shanda....

  • Haha 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvindh skrev (På 20.3.2024 den 10.12):

IMG_2634.jpeg

Hvorfor kaller han barnet sitt for ‘Dad’?  Samtidig sier barnet ‘Dad’ til det som kanskje er pappa’n. 🤓

  • Like 1
  • Confused 1

/Stig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Furu skrev (På 14.6.2024 den 15.38):

Hvorfor kaller han barnet sitt for ‘Dad’?  Samtidig sier barnet ‘Dad’ til det som kanskje er pappa’n. 🤓

Tok litt tid før jeg skjønte hva du mente, måtte inn på mobilen før jeg tok den 🤪

  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over kjøkkenbordet her hjemme i dag. 
Lisa (10 år): Vi snakker muntlig i telefonen. 
Pappa’n (53 år): Nja… hvis vi bruker FaceTime med kamera, så snakker vi kameratlig…

  • Like 2
  • Haha 2

/Stig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...