Gå til innhold

Anbefalte innlegg

mtbboy1993 skrev (På 21.9.2023 den 0.30):

Jeg har 45Nrth Wrathchild 2.6 framme og Nicotine 2.35 bak, som ikke produseres lenger.

Begge er måles 2.40 på både 23mm og 30mm felg, men Wrathchild 2.6 er høyere, med 23 mm felg blir dekket for høyt, er på grensa, men skjerm må man passe på å finjustere posisjonen perfekt,  lite klaring, men går akkurat.

så slakker opp sykkelen litt med for mye luft, men kan senke lufta, dekket  funker best med 2 psi mindrre enn sommerdekk.

Dekka er meget lette å sette opp slangeløs, de spretter på plass enkelt,var bra på 23 Hope Enduro men bedre med DT Swiss 30mm felgene.

Jeg har ikke slitt ut dekka ennå, brukt de flere vintre, knastene er stive nok til at piggene ikke detter ut lett, ikke mistet en eneste pigg, selv med hardkjøring.

 

 

Synes du Nicotine sitter bra nok som bakdekk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg skal ha nye piggdekk nå. Jeg har hatt foldbare ISP og Wire-ISP. Jeg mener å erindre at wire er hakket vanskeligere å montere enn forldbart. Stemmer min erinfring, eller er det bare å kjøpe det billigste? 

________________________________________________________________

Orbea Terra 2024, Orbea Oiz 2022, Giant TCR 1 2013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pils1xxx skrev (2 timer siden):

Yessir, en runde med gorillatape gjorde susen🤠👍

Det er nok i avdeling for "I was xx years old when I learned..." men spesifikt for felgtape så må den strammes skikkelig når den legges på. Mange bare ruller på tapen, og da sitter den mye dårligere, tetter dårligere og går ikke skikkelig nedi felgbunnen. Strekker man den skikkelig og legger 2-3 fulle runder så holder den veldig mye bedre, både mtp lim/manglende rynker, men også mtp dekkspaker.

  • Like 1

Styreleder NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | Oppmann og medlem i Anleggsgruppa i BOC "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...