Gå til innhold

Tour de France 2023


baroudeur

Anbefalte innlegg

Og dansk TV2. 
Switcher mellom 3 kanaler for å unngå mest mulig reklame.

Edit: Dansk TV2 og norske TV2 har jo samme eier, Egmont. Danske TV2 sender etapper fra start. Men de har vel betalt mer, for å følge sin Vingegaard fra start.

Endret av san
Lenke til kommentar
Del på andre sider

san skrev (29 minutter siden):

Og dansk TV2. 
Switcher mellom 3 kanaler for å unngå mest mulig reklame.

Edit: Dansk TV2 og norske TV2 har jo samme eier, Egmont. Danske TV2 sender etapper fra start. Men de har vel betalt mer, for å følge sin Vingegaard fra start.

Dansk Tv2 mener jeg fremdeles er statlig eid. Egmont er sikkert hypp på å kjøpe, men har ikke vært til salgs tror jeg.

For øvrig ingen som helst reklame hvis du ser på via GCN.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

seda skrev (1 time siden):

Mulig det er allmennkunnskap dette her, men hvordan har det seg at dagens etappe starter 13.50, men TV2 ikke klarer å få tak i rittbilder før det har gått 1 time og 20 minutter av etappen? Sånn er det jo "alltid", men hvorfor er det sånn? Finnes det andre, enkle muligheter til å se etappene direkte i sin helhet?

Skaff deg GCN+ og ikke se deg tilbake. Anbefales på det varmeste, da har du ALT av landevei og cx gjennom hele året. 

  • Like 2

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RoyE skrev (3 timer siden):

Skaff deg GCN+ og ikke se deg tilbake. Anbefales på det varmeste, da har du ALT av landevei og cx gjennom hele året. 

Og for å ikke glemme WC i XC, XCC og Downhill også som er verdt å kikke på innemellom. GCN+ er en latterlig god deal. 399,- i året eller noe slikt. 

Endret av Hen9ng
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser stort sett bare i opptak, så bruker TV2 og spoler over reklamen. Synes studioet på starten med analyser og anekdoter fra Hushovd er bra, så har ikke veldig behov for å se etappen fra start - unntatt på de klare bruddetappene som i går. Liker generelt sammensetningen av folk og reportasjer (med norsk fokus) de har i år, god kjemi. Til og med Paasche har jo etterhvert lært seg litt om sykkel, og kan nå skille mellom hjul og dekk 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tv2 gjør en ok jobb de, men reklamepausene er uutholdelig lange og mange. Før finalen hører jeg mest på NRK og svitsjer over til GCN og noe Tv2 hvis det er noe action. NRK har en fin trio med passe miks av tullprat og sykkelkompetanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_4171.webp.9b04f2aa4118062cdfcc978144acc19a.webp

Cofidis har den kulest utseende sykkelen i årets Tour. Dette er selvfølgelig årsaken til to etappeseire fra laget man i et tiår har undret seg over at har vært invitert i det hele tatt. 

  • Like 2
  • Haha 2

Bianchi-Campagnolo | Age and treachery will overcome youth and skill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg tid til å se mye sykkelritt så blir det alltid GCN. Men har de siste dagene sett på tv2 (sport) sin reprise på morgenen. Synes jo Paasche og Hushovd funker veldig godt sammen også. Er virkelig tight kamp om seieren i år. Ikke lett å komme i vinnerbrudd i dag, står nok mellom Vinge og Pog i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makan til dæljing i denne Touren! Her kastes alle hjelperyttere på bålet for 8 sekunder her og 1 sekund der.  Fabelaktig!

..

Looksetestag-Daresetedag 4-0. Darelakkjobb-Looklakkjobb 0-6. Stygge tall.

Endret av Valentino

Bianchi-Campagnolo | Age and treachery will overcome youth and skill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

↑ konsist oppsummert i:

Sitat

– Jeg er superglad for å ta tre sekunder der (på toppen), men så slo han meg på målstreken, så til slutt utgjorde det bare ett sekund. Jeg kan være fornøyd med det, sier Vingegaard.

Fjorårets Tour-vinner er happy med ett sekund, seeren gleder seg til fortsettelse.

Vive le forum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valentino skrev (11 timer siden):

IMG_4171.webp.9b04f2aa4118062cdfcc978144acc19a.webp

Cofidis har den kulest utseende sykkelen i årets Tour. Dette er selvfølgelig årsaken til to etappeseire fra laget man i et tiår har undret seg over at har vært invitert i det hele tatt. 

Bare så synd at de sykler med feil trøye 

FB_IMG_1689457130265.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig bilde, kule antrekk, men ikke mer Mondrian-inspirert enn Lidl-Treks (som forøvrig er distinkt og fint. 
 

Inring oppsummerer gårsdagen og hva vi kan forvente i dag:

https://inrng.com/2023/07/tour-de-france-stage-15-preview-st-gervais/
 

Jeg har syklet Forclaz, Croix Fry og Aravis over til Flumet. De to første er noen jævler og utforen til Flumet morsom, spesielt seksjonen med serpentinsvinger nedover beitet. 
 

IMG_1510.jpeg.2ae44e99dc995728a040ae2552539b36.jpeg

  • Like 1

Bianchi-Campagnolo | Age and treachery will overcome youth and skill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norsk tipping gir lavest odds på Vingegaard med 2,15 mot 2,25 for Pogacar. Så har Van Aert 5,5 og Yates neste med 25 x innsatsen. Nesten så det frister å legge inn en 50 lapp på Van der Poel med 125 i odds.

Håper for spenningen siste etapper at det blir jevnt, tror Vingegaard kan ha en mulighet på slutten med de 2 harde fjelletappene som har massevis av høydemeter. Synes Pog så litt kjørt ut i går, men mulig det bare var dagsform eller et forsøk på taktik som gjorde at han ikke fulgte opp med et drag når Yates dro til på slutten.

Endret av Kolli
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MvDP skal vel slite med å holde tritt med de beste opp bakke på 2.5km med 9.5% i snitt? "Fordelen" er at den er ved mål, så man kan tømme alt av eksplosive muskelfiber. Betsson gir for øvrig 150 i odds på ham 😃

Min gjetning blir identisk til det reelle styrkeforholdet fra tempoen i fjor - Vingegaard, WvA, Pog. Synes også at Pogachar har sett litt kokt ut de to siste etappene - alt er relativt selvfølgelig, han har jo tross alt tatt flere sekunder enn verdens beste sammenlagtrytter de siste 2 årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...