Gå til innhold

Viktig melding er viktig, men hvor mange skal vi få?


Anbefalte innlegg

Ndreas skrev (1 time siden):

Artig sideinfo der, en kollega kjørte fra Hamar -> Oslo og fikk 6-7 varsler under kjøreturen, det var da fordi de kjørte gjennom flere varlingsområder, så det forklarer iaf noen av sakene med overvarsling.

Å kalle det nærmere en fiasko når (som jeg kan se) feilene har vært "noen får for mange varsler, og noen får forsinka varsler" er vel ikke helt fiasko-nivå eller? Å si at "de ikke engang har kontroll eller vet hva som skjer" er jo også et utsagn på litt tynt grunnlag. Hva vet vi om hva de vet? De har kanskje ikke kommunisert godt/mye om hvorfor, men å anta at det er fordi de ikke har kontroll er kanskje litt for tidlig å gå til?

 

Det jeg skulle sett de fikk fiksa i tillegg var å sende ut varsler (enten via sms eller varslingssystemet alt avhengig) litt i forkant. Jeg fikk iaf varsel midt på dagen mandag, som var litt sent for å skulle gjøre så mye preventivt (hvis det var behov/mulighet for det).


Men hva tenker du de burde gjort annerledes? Bortsett fra det overnevnte som sikkert mye er tekniske bugs/issues som må fikses.

Fiasko-/kriseelementet mener jeg ligger i at det har blitt sendt ut så mange (til dels unødvendige) varsler at mange har skrudd av varslingen på telefonene sine og flere kommer antakelig til å glemme og skru det på igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...