Gå til innhold

Lumise?


Knutspeed

Anbefalte innlegg

Hm. Dette ser ut til å være en lykt som ligner på Newboler, men med vesentlig dårligere specs. Batteriet er av typen 18650 i stedet for 21700. Ser ut som en dårlig kopi av Newboler, rett og slett 🙂 

Jeg vil i stedet anbefale Newboler i enten 10000mah (5 leds) eller 4000mah (3 leds, som er den @Jørgen S. har): https://www.aliexpress.com/item/1005004795673946.html. Dette er et trygt kjøp 🙂 

Men, som Jørgen sier er ikke disse helt vanntette. Skru av sidedekslene og trøkk inn en god slant med silikon så er det fikset.

  • Like 1

Bli med i MTB Norge på Discord 💬 | Mine Sykkelvideoer 🎬 | Kjøpes: 2021+ Instinct eller Altitude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

andrerav skrev (2 timer siden):

Hm. Dette ser ut til å være en lykt som ligner på Newboler, men med vesentlig dårligere specs. Batteriet er av typen 18650 i stedet for 21700. Ser ut som en dårlig kopi av Newboler, rett og slett 🙂 

Jeg vil i stedet anbefale Newboler i enten 10000mah (5 leds) eller 4000mah (3 leds, som er den @Jørgen S. har): https://www.aliexpress.com/item/1005004795673946.html. Dette er et trygt kjøp 🙂 

Men, som Jørgen sier er ikke disse helt vanntette. Skru av sidedekslene og trøkk inn en god slant med silikon så er det fikset.

Minner meg på at jeg må fram med unbrako og silikon og pensel(eller sprøyte) 🙂

 

Jørgen

RazeFaze @ Terrengsykkelforumet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...