Gå til innhold

Å wow Lewis bremser!


Anbefalte innlegg

Jørgen S. skrev (4 minutter siden):

Mekaniker som bruker ublu mengder tid på å fidle med ting ja... men sykler han?

Er ikke overbevist om alt fra den kanten, men skru, det kan han jo.
Og har han kjøpt eller fått? how knows... 

Han har definitivt(?) fått de, det var iaf det inntrykket jeg fikk. Mulig det ble sagt tydelig helt i starten også.

Hvor mye han sykler er jeg virkelig ikke sikker på, jeg vet han deltar i noen ritt og vinner/podiumer stort sett på disse, men world tour nivå er det nok ikke 😄 Men intrykket mitt er definitvt at han konkurrerer og har veldig gode pumptrack/manualskills, sånn til ikke-proff å være. Han har vel også deltatt en del i ritt på tidlig 2000-tall, så han har sykla mye/lenge.
All in all, ta det med en klype salt, men om du kjøper, stjel tipsa hans for å fin-tilpasse.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beekay_77 er world cup-mekaniker, og kan sakene sine. Han pusher Lewis fordi han pusher lewis i sjappa si (få wc-mekanikere jobber med det hele året) . Kan være han fikk det første skuddet gratis, dog. Før var han Magura only, og finpusset teknikk på det. Han prøvde også Leven (eller var det Mawis) med Maven-kaliper og Lewis-hendel. Tror ikke det varte. Han er godt respektert av andre mekanikere, så jeg tror ikke han er en du ikke kan stole på sannhetsgehalten til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ndreas skrev (2 timer siden):

Han har definitivt(?) fått de, det var iaf det inntrykket jeg fikk. Mulig det ble sagt tydelig helt i starten også.

Hvor mye han sykler er jeg virkelig ikke sikker på, jeg vet han deltar i noen ritt og vinner/podiumer stort sett på disse, men world tour nivå er det nok ikke 😄 Men intrykket mitt er definitvt at han konkurrerer og har veldig gode pumptrack/manualskills, sånn til ikke-proff å være. Han har vel også deltatt en del i ritt på tidlig 2000-tall, så han har sykla mye/lenge.
All in all, ta det med en klype salt, men om du kjøper, stjel tipsa hans for å fin-tilpasse.

Henter mye tips derfra, så han er høyt på lista over mekketriks... og tuning 🙂

Jørgen

RazeFaze @ Terrengsykkelforumet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...