Gå til innhold

Å wow Lewis bremser!


Anbefalte innlegg

Er det noen med troverdige langtidstester av de her? Jeg tenker at det tar litt tid før man vet om materialene er like holdbare som konkurrentene? 

Jeg lurte også på om de bruker standard pakninger etc. Tenker på tilgang på service deler over tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thewizard skrev (57 minutter siden):

Cam Zink var ikke negativ han heller 🤘

Cam Zink var bare sur på at han ikke fikk gratis av Trickstuff mer 😄
Og seff er han glad for ting han får gratis...

Det var bare kleint, sorry... blir gøy når han slipper eget sykkelmerke og blir kopiert i kina, spennende å se om han er like glad for kina-knockoffs da 😄

Men for all del; Lewis virker seriøst fine.

  • Like 1

Jørgen

RazeFaze @ Terrengsykkelforumet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jørgen S. skrev (11 minutter siden):

"noen" har tatt inn og selger på finn for 7500(sikkert med litt fortjeneste), så billig er de ikke.
Kanskje det er noen rimeligere modeller?.

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=362305722

 

Til sånne priser må de konkurrere med alle unntagen Trickstuff og Intend som er signifikant mye dyrere. Men f. eks. Hope Tech 4 V4 blir jo da billigere enn Lewis (fra Tyskland). Fra Hope får du med en track record fra tidenes morgen (for skivebrems på sykkel) og god tilgang på servicedeler. Nå kan jo Lewis være veldig mye bedre da.

 

PS: Selv om man helt ser bort fra kontroversene rundt en så åpenbar blåkopi så sliter jeg med å se hvorfor man skal velge Lewis fremfor alternativene. 

 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

erikskon skrev (1 time siden):

Er det noen med troverdige langtidstester av de her? Jeg tenker at det tar litt tid før man vet om materialene er like holdbare som konkurrentene? 

Jeg lurte også på om de bruker standard pakninger etc. Tenker på tilgang på service deler over tid. 

Står masse på internett om disse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erikskon skrev (1 time siden):

 

Til sånne priser må de konkurrere med alle unntagen Trickstuff og Intend som er signifikant mye dyrere. Men f. eks. Hope Tech 4 V4 blir jo da billigere enn Lewis (fra Tyskland). Fra Hope får du med en track record fra tidenes morgen (for skivebrems på sykkel) og god tilgang på servicedeler. Nå kan jo Lewis være veldig mye bedre da.

 

PS: Selv om man helt ser bort fra kontroversene rundt en så åpenbar blåkopi så sliter jeg med å se hvorfor man skal velge Lewis fremfor alternativene. 

 

Prisen på LH4 tilsvarer ca det samme som XTR. Ca 5000.- LH4 Ultimate koster vel drøye 500usd+mva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

baronKanon skrev (36 minutter siden):

Ikke ublu pris. Hadde jeg ikke hatt Intend og ikke vil blinge opp reservesykkelen for mye, hadde jeg ikke nølt med et par LV4. 

Stemmer det at et sett LV4 klokker inn på ca 5000 NOK+mva? I så fall omtrent nøyaktig samme som Hope Tech 4 v4. Dersom man er kjip og kjedelig, hvorfor velge LV4 foran Tech4? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...