Gå til innhold

Black November 2024


baroudeur

Anbefalte innlegg

Black Friday har blitt til Black Week som mange igjen har utvidet til å gjelde hele november. Fordi tilbudene ofte er mange, tenkte jeg vi kunne ha en egen tråd for årets handledag/uke/måned. Det er også naturlig å inkludere en prat om Singles' Day (11.11), som faktisk er en større handledag enn Black Friday.

Som kjent er jo ofte oktober en dyr måned fordi prisene settes opp i forkant salget. Prishistorikken på Prisjakt er som mange vet nyttig når man skal kontrollere om et tilbud faktisk er godt.

Foruten alt av julegaver, håper jeg å finne gode tilbud på fotoprinter, miniventilasjon, barbermaskin og kanskje litt verktøy. Er heller ikke fremmed for en kritthvit Specialized Evade 3 dersom anledningen skulle by seg. Kanskje også et bladabonnement. På Singles' Day vender jeg snuten østover og ser om det finnes tilbud som er gode nok til å overstyre den svake kronen.

Hva er dine handleplaner?

  • Like 2

Vive le forum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutes ago, rosandholm said:

Julegaver, en Assos Equipe RS S11, forhåpentligvis to nye PNS-trøyer om de snart har salg og en Sportful 2nd Skin eller to. Nekter å betale 750 kroner for en helsetrøye. På Singles Day tar jeg nok turen til Ali og ser etter Shimanodeler.

Hvordan være sikker på at man kjøper Shimanodeler og ikke "Shimano"deler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

olve skrev (17 minutter siden):

Hvordan være sikker på at man kjøper Shimanodeler og ikke "Shimano"deler?

Du mener om det er Shitmano, "Shimano", Shimano, eller Shimano?

(Dvs åpenbare kopier, troverdige kopier, ekte Shimanodeler som feilet kvalitetskontrollen, eller ekte Shimanodeler solgt på grey market)

Ingen anelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

olve skrev (24 minutter siden):

Hvordan være sikker på at man kjøper Shimanodeler og ikke "Shimano"deler?

Som regel ser man det på prisen og bilder fra andre kjøpere. Kjøper ikke bremseskiver til 50 kr stk liksom.

På f.eks kjeder er det jo trykket Shimanologo på hvert enkelt ledd, det gidder nok ikke de som selger fake stuff. Har kjøpt kassetter, bremseskiver, klosser og kjeder det siste året og alt har vært the real deal i retail Shimanoinnpakning. Helt 100% sikker kan man selvsagt aldri være, og kjøper fortsatt mesteparten fra norske butikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel slik det vil se ut:

Black Month - Hele november - Bittelitt bedre tilbud enn ellers samt endel varer butikkene vil bli kvitt. Ikke alle butikker.

Singles' Day - 11 november - Butikker med Black Month har noen litt bedre tilbud og butikkene som ikke har Black Month har noen tilbud.

Black Friday - 29 november - Nesten likt som Singles' day, med litt flere butikker i Norge.

 

Egentlig ikke lyst til å si det høyt fordi det treffer kriteriene som old man og kjedelig person, men skal se etter elektrisk trillebår og  en grusrake i metall (Fiskars Xact/Structron). Kanskje også en snekkerbukse med seler (siden det ser praktisk ut) eller bare en med et hakk større livvidde, fordi jeg er lei av å bli påmint at jeg bør gå ned 5 kg.

Kaffe- og teansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...