Gå til innhold

JetBlack Victory?


Pludrepapp

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til å kjøpe min første rulle, men synes det er mye å sette seg inn i.

Jeg ser at det kommer en rulle som heter JetBlack Victory som virker å ha "alle" funksjonene man vil ha, men til en god pris. Hva tror forumet - bør jeg vente på denne, eller f.eks. bare klinke til med en Kickr v6 først som sist?

Formålet mitt er å gidde å sykle intervaller når asfalten er slapsete og salt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste direktedrevne smartruller gjør omtrent den samme jobben. Det er bare ulike grader av sofistikert jobbing og høyere grad av nøyaktighet som skiller dem fra hverandre. Det har ikke blitt lansert en dårlig smartrulle siden alle ble kompatible med alt. Og forbedringene er nå i høy grad Marginal Gains 

De som har de dyrereste rullene får fyre løs med at risting på simulert brostein og den siste 0,5% nøyaktigheten og at den går til 1800 watt og ikke usle 1200,  er det som virkelig gjør utslaget på formen deres. 

 Det som er verd å legge vekt på er at dette er digre elektroniske ting som kan gå i stykker, eller ikke oppføre seg. Og da er det OK å slippe å organisere internasjonal transport av 20 kilo rullemonster. Videre er det om du kan ha den framme hele tiden, eller må slå den sammen og stuke den vekk, som meg, et annet element. 

Hvis JetBlack sender til Norge er prisen bra, og medfølgende Zwift Clik og One en god ekstra bonus. 

LarsB

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer langt med Kickr Core også, men dersom JetBlack får orden på distribusjon i Norge har Wahoo plutselig fått en ny spennende konkurrent i midtklassesegmentet.

Edit: ser på nettsidene deres at de foreløpig ikke sender til Norge. Dette får jo litt å si både for pris og garantiordninger, så jeg hadde heller satt pengene mine på Wahoo foreløpig (men kjøpt Core hvis ikke man har spesielt behov for funksjonene til v6)

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som LarsB er inne på, en historie fra virkeligheten følger; Min Kickr Core gikk i stykker etter noen år. Sendte inn melding til produsent, fikk RMA nummer og sendte tilbake til Bikeshop. Fikk ny i posten. Framifrå opplegg.

  • Like 2
  • Thanks 1

Styreleder NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | Oppmann og medlem i Anleggsgruppa i BOC "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...