Gå til innhold

Garmin Fenix 7X Pro Sapphire Solar - Helt Ny


Jod-R

Anbefalte innlegg

Garmin Fenix 7X Pro Sapphire Solar Edition helt ny i esken, er ikke tatt ut engang. Kvittering fra norsk butikk følger med så her har man norsk 5 års reklamasjon på klokken. Dette er versjonen som har safir glass som er nesten umulig å lage riper i.

 

Fenix 7X Pro modellen har den beste hjerteslagsensoren og som er en generasjon nyere enn hva som er i Fenix 7 serien som ikke har Pro i navnet sitt.

Det er ellers minimale forskjeller mellom 7X Pro og Fenix 8 hvor hovedforskjellene slik jeg har forstått det er at Fenix 8 har litt andreledes knapper og en høyttaler som i min mening er en gimmick.

 

Her har du en god mulighet til å kjøpe den beste puls og treningsklokken som er laget til en god pris på kun 8900,-. Kan sendes eller møtes i Tromsø. Ved rask avgjørelse så spanderer jeg frakten.

20241017_201401.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Jod-R endret tittelen til Garmin Fenix 7X Pro Sapphire Solar - Helt Ny
  • Svar 0
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...