Gå til innhold

Landevei/gravel karbonsett, 1280g


Anbefalte innlegg

Fikk inn et sett karbonsett i 4045 profil, veid til 1280g. For de som kjører tubeless, type hooked clincher er dette noe av det letteste du får tak i. 
U-skape felg med 28 mm utvendig og 21 mm innvendig bredde (31 mm på det tykkeste på felgen). 
T-800 karbonfelg, pillar 1420 eiker, taiwansk nav type dt swiss ratchet 36t. Har shimano og xdr boss. 

Jeg har brukt samme hjul i 4550 profil hele sesongen og dette er noe av det beste jeg har kjørt på.

Har solgt dem for 9000,- men om noen på forumet vil teste denne profilen så lar jeg de gå for 8000,- pluss evt frakt.

Bildene er av 4550 hjulene, men 4045 er identiske, da med unntak av litt lavere profil.

IMG_0054.jpeg

IMG_0055.jpeg

IMG_0056.jpeg

IMG_0052.jpeg

IMG_0058.jpeg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har importert hjul fra fabrikk i 2 år og solgt tresifret antall sett begge år. Skulle det oppstå noe som skyldes produksjonsfeil ordner vi opp i dette. Man handler fra meg som privatperson slik at det er de reglene som gjelder. Nå er det solgt en del hjulsett til forum medlemmer og det har gått bra. Har vært en felg på et hjul som sprakk under tubeless oppsett- jeg mistenker at det kom luft under felgtape og egentlig ikke produksjonsfeil, men kjøper fikk ny felg med frakt for 500 kr, samt tilbud om å kjøpe et annet sett jeg hadde på lager til selvkost. Kjøper benyttet seg av begge deler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Panda skrev (7 minutter siden):

Det var lett! 🤩

Ja, enormt. Mine 4550 hjul veier akkurat 1300g, og dønn stive. ( replika av Princeton Peak vil jeg nesten si). Så med tpu slanger på 36g og dura ace skiver 160/140 mm. Samt kassett på 200g er det vanskelig å finne noe lettere å sette på sykkelen (som ikke er tubular). 
Ihvertfall ikke om man ser på hva jeg tar for dem.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...