Gå til innhold

Smell og advarsel


Sepeda

Anbefalte innlegg

Gikk i bakken i dag morges på et strekk med is i veien i svingen ved Bogstadvannet. Trodde ikke det hadde frosset til og var på 30 mm og trolig rimelig høy fart. 

Ble slått bevisstløs, men tatt hånd om av forbipasserende,, hentet i ambulanse og er nå på legevakten med hjernerystelse. 

Ikke brudd i hodeskallen eller indre blødninger, men kinnbeinet fikk seg en støyt. Jeg ser ut som en halv blodspekket ballong og kan ikke åpne høyre øye 😅

Hjelm med MIPS som kanskje kom til nytte i dag.

Husker ikke hendelsesforløpet eller selve fallet,  men etterhvert eget navn og nesten alder  😅

Så advarsel: Vær forsiktig nå på høsten i pust av kulde.

Logger av!

  • Sad 24
  • Wow 2

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ai! God bedring!

Var også redd for noe slikt i dag, men ettersom det skal bli mildere orker jeg ikke pigg, og så er det jo forholdsvis tørt også. Kjørte dog forsiktig og var obs alle steder det kunne være fukt. 
Computer viste -3 grader i snitt til jobb…

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stefan77 skrev (2 timer siden):

Jeg ser du slo deg så hardt at fonten skiftet.

😅

Tror jeg fikset det nå (?) Alt for forumet!

Legger ikke ut bilde for ikke å skremme noen.

Og nå får jeg beskjed om å legge bort telefonen og ligge i mørket. Kjedelig.

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...