Gå til innhold

Ingen felles lykteturer i Oslo om dagen?


Anbefalte innlegg

Det blir jo invitert til Tirsdagsklubb™ dann og vann, det har vært en del ganger i høst. At tirsdag ikke passer deg er jo dumt, men vi kommer ikke til å flytte den klubben til en annen dag 😉 

Om noen sykler "på kvelden om dagen"? Artig formulering, som faktisk har noe for seg 😉 

For egen del så har jeg fått mye større muligheter til hjemmekontor etter Covid, noe som gjør at jeg greier å stikke ut på turer i dagslys i stor grad. Jeg greier meg faktisk med 1 time dør-til-dør for å få til en sykkeltur, så det blir av og til turer i lunsjen. Jeg stikker også ofte ut tidlig på ettermiddagen og tar igjen arbeidstimene et annet sted i uka.

Det er først når vi stiller klokka til vintertid at lyktesesongen er skikkelig i gang for min del.

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...