Gå til innhold

Dekk som takler våte røtter og sva?


Anbefalte innlegg

Jeg fikk tak i Butcher T9 i 2,3, trail. Bak blei det Eliminator i T9/T7 gravity, også 2,3.  (De hadde ikke trail.) Kommer nok ikke til å punktere bak med det første. 😁Har testa dekka i dag, og konkluderte med at de fungerer godt nok til at jeg i alle fall kommer fram, sjøl om jeg ikke akkurat peiser på i utforbakkene.
 

Er usikker på hva Foss har igjen, så jeg ville nok ringt dem.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/14/2024 at 1:35 PM, eldo472 said:

I motsetning til Kutspeed tror jeg at de store knottene griper mer på underlaget da de er mer elastiske og bøyer seg mer enn lave knotter.

Er på bro-science her, ...kun erfaring. Min ide er at høye knaster = færre knaster i kontakt med underlaget, spesielt om off-camber. Tanken begynte å spire for noen år siden da jeg var ute med fulldemper skodd med Spesh Renegade S-works i Fredrikstadmarka i skikkelig drittvær. Forventet at det skulle være håpløst, da jeg var vant med grove/myke dekk. Men til min overraskelse hadde jeg veldig bra feste overalt det var sva og røtter.

Tilsvarende har jeg tryna på off-camber sva med grove/myke flere ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...