Gå til innhold

Pirelli Cinturato Gravel RC 700x40C dekk. 

Anbefalte innlegg

Solgt!

Selger 2 stk. nye og ubrukte (tatt av ny sykkel) Pirelli Cinturato Gravel RC 700x40C dekk. 

Selges samlet kr  749,- + evt. frakt.

•Dimensjon: 40-622mm
•TPI: 120
•Vekt: 540 gram
•Punkteringsbeskyttelse: TechWALL Gravel
•Gummiblanding: SpeedGRIP Compound
•Slangeløs klar: Ja

Cinturato™ Gravel RC is the gravel-racing specific tyre, derived from our experience in the biggest competitions around the World and the feedbacks of our PRO athletes. The tread design is inspired by the Scorpion™ XC RC, focussed on two key features: higher average speed on straight and fast lines, improved lateral grip when off-road cornering. The Cinturato™ Gravel RC is compatible with hookless rims according to ETRTO 5bar/73psi max pressure limit

The SpeedGRIP Compound is a gravel-specific rubber formulation born from the Pirelli experience in the World Rally Championship where the performances of speed and grip on and off-road are crucial. This chemical formulation rely on the polymer matrix of the MTB-specific SmartGRIP Compound while lowering its rolling resistance. The gravel application requires good speed and on-off road capabilities, for this reason our engineers tweaked the compound features towards a better energetic efficiency with a little compromise on the grip, the result is a predictable compound with solid performances on and off road.

Finn kode: 374833886

IMG_9977.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Postede bilder

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...