Gå til innhold

NCF eCup 24/25


Anbefalte innlegg

Kaiost skrev (På 12.10.2024 den 9.31):

Artig å være med på- og så dukker det stadig opp supertalenter man aldri har hørt om eller som har resultater fra utendørs sykling…

Heldigvis så har noen av de også vist bra sykling ute i etterkant. 😀

  • Like 1

Ole Christian Fagerli

Scott ambassadør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaiost skrev (3 timer siden):

Noen ja, men A+ ryttere som kjører Sa Calobra på 45 min… eller damerytter som kjørte like fort som Vidar Mehl på tempo… 

Men det er bare en lek og kjempefin trening.

He he. Ja det er noen som ikke stemmer ja. Noen av de har byttet de dyrere rulle. Plutselig mistet man masse watt over natten med nøyaktig rulle. 😅

Ole Christian Fagerli

Scott ambassadør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Panda skrev (1 time siden):

Bare å stille i de løpene som krever dual recording, da er problemet løst (nesten).
Men da må du være i A+ da.

Et par dager til i varmedress og tpu slanger så er den i boks 😄

Jeg gjør alt for å ikke rykke opp fra B. Har et vindu på computer som viser w/kg på runden/rittet jeg kjører slik ar tallene ikke blir for høye. 
Dagens tall på Garmin etter to intervalldrag opp Coll de Sa Creuta sa at Vo2 Max var 60. Altså gått fra ca 54 til 60 på 4 uker. Tenker varmedressen får 3 poeng, holde seg frisk og trene 2 poeng og Tpu som sitter på sykkelen jeg har med 1 poeng)). 
 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaiost skrev (48 minutter siden):

Jeg gjør alt for å ikke rykke opp fra B. Har et vindu på computer som viser w/kg på runden/rittet jeg kjører slik ar tallene ikke blir for høye. 

Helt standard sandbagging altså? 😉 
Får se om ZRS klarer å plassere deg i riktig kategori 😛

Kaiost skrev (48 minutter siden):

Dagens tall på Garmin etter to intervalldrag opp Coll de Sa Creuta sa at Vo2 Max var 60.

Ser vi har omtrent samme pers på det segmentet. Jeg var innom der for ei uke siden.

 

  • Like 2

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...