GĂ„ til innhold

Mallorca 312- 2025


Anbefalte innlegg

FÞrst gratulerer dere som klarte Ä melde dere pÄ i dag. For makan til steinalderpÄmeldingssystem (langt navn, klar over det men eneste betegnelsen jeg klarte Ä mane frem) de har lagt opp til. Greit nok at rittet er populÊrt og det er mange som vil delta (8500 plasser, vet ikke hvor mange plasser som ble lagt ut i dag og hvor mange som selges som pakker gjennom andre ordninger). Men tok meg 3 timer fra pÄmelding startet til jeg havnet pÄ en venteliste. Jeg var pÄ jobb ogsÄ sÄ kunne jo ikke gÄ i rundt Ä passe pÄ hele tiden men satt ved pc fÞrste timen da jeg ogsÄ hadde litt journalfÞring jeg skulle gjÞre likevel, men kan jo ikke vÊre slik at en mÄ ta seg fri pÄ jobb for Ä melde seg pÄ ritt ? Trodde jeg var safe nÄr jeg blokkerte lunsjen for dette he he. Av de to andre jeg kjenner var det en som klarte Ä melde seg pÄ og som ogsÄ havnet pÄ ventelisten (begge her pÄ forumet). Jeg var forresten med i 2019 og husker pÄmeldingen som en walk in the park da. Kan hende jeg husker dÄrlig da. 

Men nok frustasjon. Noen spm.

- Hvem fikk meldt seg pÄ ?

-Hvem av dere selger startnr til meg....nei da, men lurer pÄ om noen har erfaring fra tidligere Är med Ä kjÞpe startnr av andre som ikke fÄr deltatt likevel, og evt hvor ser en etter startnr som selges ? (antar det ikke er mange pÄ finn, men kan dere huske Ä sett det fÞr ?). Okke som antar jeg at dette er noe en ikke vet fÞr mars/april for alle som er pÄmeldt nÄ har vel intensjon om Ä delta.

- Og noen som har erfaring med Ä stÄ pÄ venteliste og fÄ plass ?

Jeg er jo der nede likevel da og rittdagen er siste sykkeldag, men en fordel med Ä ikke delta pÄ rittet er jo at jeg kan sykle sÄ mye jeg vil i forkant uten Ä ta hensyn til Ä ha overskudd nok til rittet. Men vil jo helst sykle rittet og heller gÄ pÄ en smell he he.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

  • Svar 4
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne trÄden

PopulĂŠre dager

Mest aktive i denne trÄden

Jeg har vÊrt med tidligere og har ikke opplevd problemer med Ä melde seg pÄ. Det er et flott arrangement og absolutt verdt Ä fÄ med seg.

Det har vel ikke vĂŠrt lov Ă„ overdra startnummer tidligere mener jeg...

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Var en av de heldige som fikk plass 😇 

det kan se ut som alt kjÞp og salg av startnummer skal gÄ via arrangÞr , blir umulig Ä starte i en annens navn ogsÄ nÄr startnummer kun leveres ut personlig og det var krav om passnummer i pÄmeldingen. FÄr hÄpe de har et fungerende system pÄ ventelisten.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Tenker selvsagt evt Ä kjÞpe startnr og omregistrere pÄ meg selv gjennom arrangÞr hvis mulig/lov. MÄ innrÞmme jeg trodde jeg skulle klare Ä skaffe meg startnr lett nÄr jeg satt og ventet litt fÞr kl 11. Og derfor heller ikke har satt meg inn i regler mht pÄmelding og evt kjÞpe av andre. Men der tok jeg feil gitt. Som sagt, husker ikke dette som problematisk nÄr jeg meldte meg pÄ i 19, og mener jeg da fÞrst meldte pÄ meg selv og sÄ samboer uten at det var noe stress. Har meldt meg pÄ sÄpass mange ritt innelands og utenlands at dette er det desidert vÊrste opplegget jeg har vÊrt borti. Til og med birken de Ärene de ble fulltegnet pÄ 90 sekunder eller hva det var hadde jo bedre system da en 312 har i 2025. Men har heldigvis syklet rittet tidligere da.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

  • 2 uker senere...

Syklet det i 2023. KjĂžpte startnummer og overnatting gjennom Arrivo, er vel en av sponsorene. Det ble totalt sett billigere enn det jeg ville klart Ă„ skaffe av overnatting selv. Prioritert start var en kjempebonus. Fellesstart for 8000 ryttere er noe kaotisk. Å fĂ„ starte i egen gruppe pĂ„ ca 1000 ryttere fĂžr resten (etter VIP da) var skikkelig deilig. Ser at det har blitt en del dyrere pĂ„ to Ă„r, men det har jo alt annet ogsÄ 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...