Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Registrerer at WordPress fremdeles benyttes flittig innenfor politikk, økonomi, samfunn. 

Mulig den blir ansett som litt kjedelig, men den er relativt enkel å sette opp og innholdet blir oversiktlig. 

I kombo med SOME med mer spenstig kommunikasjon for å trekke evt lesere til stoffet/artiklene man har skrevet gjør det kanskje ikke så mye at selve hjemmesiden er litt kjedelig(?) 

Når man først har kommet dit at man er interessert i å lese så er det kanskje viktigere at innholdet er av god kvalitet og er oversiktlig enn veldig spenstig layout. 

Squarespace har jeg ikke hørt om, men det skal sjekkes ut. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wordpress er mye brukt, men ser endel klager over at det kan bli mye plugin/addons. Aldri brukt det selv.

Squarespace er veldig enkelt, men koster penger. Blir da mer som en nettside. Forsøkte det selv engang i tiden når jeg skulle lage en nettside, men fant vel egentlig bare en passe layout jeg likte, og senere lagde jeg bare lignende nettside fra scratch. Det ble (den gangen) en god del billigere. En vil jo gjerne ikke ha spesielt overdrevne nettsider, så det er jo ganske lett å lage en plain side.

Er par turblogger jeg tidsvis titter på bruker blogspot (f.eks. denne, og denne). Ser at blogspot.com peker til blogger.com. De er vel begge eid av Google (wiki: blogger). Virker veldig enkelt å lage. En kan vel sikkert redirect hardrockworldwidetravels.com til bloggen, ganske enkelt. Evnt, ha det som feed. (uten at jeg helt hva de korrekte itordene er for å beskrive slikt).

  • Like 1

Kaffe- og teansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ulf martin skrev (På 8.10.2024 den 10.41):

Mulig den blir ansett som litt kjedelig, men den er relativt enkel å sette opp og innholdet blir oversiktlig. 

 

Viktigere med oversiktlig og enkelt å sette opp enn spenstig!

 

Takk for råd alle sammen!

Andreas skrev (På 8.10.2024 den 12.44):

hardrockworldwidetravels.com

haha digger navnet 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...