Gå til innhold

Billig og bra chamois krem


HenrikG

Anbefalte innlegg

Logoen hinter jo om alternativt bruksområde, men til alle som ikke har fått det med seg:

Agrysan pattesalve fungerer veldig bra som buksekrem, og koster 1/3 av f.eks Assos sin krem.

Gjør som meg - Klapre inn på Felleskjøpet i landeveissko og lycra og kjøp 2stk 500ml pattesalve 😁

 

IMG_3477.jpeg.5e0cf3169f406b93a9e31be412e39c74.jpeg

 

IMG_3478.jpeg.a18143047b58f83c0cadc38fbfc9793c.jpeg

  • Like 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har uåpnet chamoiskrem både fra Assos og Squirt i skapet siden jeg konsekvent glemmer det ved lengre turer der det kunne tenkes å komme til nytte.

Sist jeg savnet det, var jeg selvfølgelig langt borte fra forhandlere av den slags og endte opp med baby-sinksalve 😊

Takk @HenrikG noterer Agrysan for tur i distriktene!

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan legge til at det kan være smart å vaske hendene før man tar på tøyet etter å ha smurt seg. Har opplevd at stoffet i biben mister farge hvis det kommer i kontakt med salven. Bytte av rekkefølge på vasking og påkledning løste problemet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...