Gå til innhold

Diskusjon angående Røverkjøp og gode tilbud


Andreas

Anbefalte innlegg

  

Andreas skrev (5 timer siden):

Foss sport har jubileumsdager.

De har i tillegg gode pris på mye fra Specialized. Har man en rød S-Works eller rød Ferrari, hva med en rød S-works Evade med 50%?

WEB_Image_Specialized_Sykkelhjelm_SW_Eva

Litt søtt at forsidebildet de har på Evade er en Prevail da.

Fant en Sweet Falconer i klubbfarger til 30% også, men jaggu ble den snappa før jeg klarte å somle meg til kassa... Og ingen seter på salg 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Howard skrev (På 11.10.2024 den 17.21):

Nei… får vel bare finne ut av det sjæl, da. YOLO! 

Hjul pakket ut og montert og trillet med til jobb. Førsteinntrykk: ser bra ut, lyd fra baknav godkjent, lette å sette opp (med de dekka jeg hadde i alle fall) og annerledes følelse enn gamlehjula med 19mm indre. Gleder meg til å teste ordentlig til helgen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Howard skrev (23 timer siden):

Hjul pakket ut og montert og trillet med til jobb. Førsteinntrykk: ser bra ut, lyd fra baknav godkjent, lette å sette opp (med de dekka jeg hadde i alle fall) og annerledes følelse enn gamlehjula med 19mm indre. Gleder meg til å teste ordentlig til helgen! 

Rakk du å veie de før du monterte dekk? Synes det skurrer litt om de 40mm gravel-hjulene skal veie mye mindre enn Elite 35-hjulene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjerts skrev (2 timer siden):

Rakk du å veie de før du monterte dekk? Synes det skurrer litt om de 40mm gravel-hjulene skal veie mye mindre enn Elite 35-hjulene. 

Gjorde ikke det, dessverre. Men, jeg synes de virket sykt lette da jeg håndterte de! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erikskon skrev (På 11.10.2024 den 9.32):

En viktig svakhet med XXL sine poeng: Dersom du bruker dem på en vare som så returnes, så sletter de poengene. Usikker på hva som skjer om du kun må bytte størrelse. 

En viktig svakhet med tilbud på 30% er at dersom du kjøper ein vare og så returnerer den, så får du kun salgsprisen tilbake, ikkje fullpris.

(Ikkje meininga å vere for sarkastisk, men litt vanskelig...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erikskon skrev (3 timer siden):

Ikke vær redd for det. For jeg skjønner ikke hva du vil frem til. Ikke for å være sarkastisk altså...

Meinte du kun å vise at den kanskje var eit problem om ein skulle bytte størrelse eller meinte du det var ein generell ting folk burde tenke var negativt med poenga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en setting der mange vurderte verdien av 30% poeng av relativt store summer, så var det relevant å peke på at dersom man bruker poengene på noe man må returnere, så  forsvinner de. For meg var ikke det åpenlyst.  Jeg bestilte en bukse i feil størrelse og de ikke hadde min størrelse. Mistet 300 poeng/kr slik. De som hamstret sykler og Garmin produkter kommer jo til å sitte på mange tusen poeng. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så om ein leverer inn noko kjøpt med poeng så gir ein egentlig berre frå seg tingen? Det er jo virkelig absurd. Leste det eg trudde det måtte bety, ikkje det som faktisk stod. Det var at om ein leverer inn igjen ein vare så mister ein poenga denne varen hadde gitt, noko som derimot gir meining. Beklagar det dyslektiske tilfellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sondrekvivik skrev (37 minutter siden):

Har noen erfaringer med cyclestore.co.uk? Hvordan er det med toll/moms, er det inkludert i prisen som f.eks pas normal eller får man en heftig sum i posten ved henting

Jeg kjøpte ei tempobøyle for montering på stem fra Tyskland- var egentlig dyr nok med ca 2700 kr. Tenkte egentlig ikke mer over saken før det dumpet inn ei regning på 850 kr eller noe, mva pluss gebyr. Så det ble ei dyr bøyle- som i tillegg ikke passet på stemmet det skulle brukes på.

https://www.facebook.com/groups/179161225865690/?multi_permalinks=1950161695432292&notif_id=1729285918932196&notif_t=feedback_reaction_generic&ref=notif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaiost skrev (23 minutter siden):

Jeg kjøpte ei tempobøyle for montering på stem fra Tyskland- var egentlig dyr nok med ca 2700 kr. Tenkte egentlig ikke mer over saken før det dumpet inn ei regning på 850 kr eller noe, mva pluss gebyr. Så det ble ei dyr bøyle- som i tillegg ikke passet på stemmet det skulle brukes på.

https://www.facebook.com/groups/179161225865690/?multi_permalinks=1950161695432292&notif_id=1729285918932196&notif_t=feedback_reaction_generic&ref=notif

Hvis du ikke får solgt den Kai så kunne jeg tenkt meg å se om den passer til mitt System Six stem eller styre/stem på gravelen og hvis det passer kan jeg muligens kjøpe den. Mulig den burde bygge mer i høyden hvis gravel som mest aktuell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oddefa skrev (7 minutter siden):

Hvis du ikke får solgt den Kai så kunne jeg tenkt meg å se om den passer til mitt System Six stem eller styre/stem på gravelen og hvis det passer kan jeg muligens kjøpe den. Mulig den burde bygge mer i høyden hvis gravel som mest aktuell.

Du kan jo prøve den og se. Skulle på Sissel sin nye Sl8, men det integrerte styret gjorde at med den stemlengden ikke var plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaiost skrev (På 19.10.2024 den 10.51):

Du kan jo prøve den og se. Skulle på Sissel sin nye Sl8, men det integrerte styret gjorde at med den stemlengden ikke var plass.

Var ute på gravelsykkelen i går og vurderte da at stemmet nok både er for kort og bredt (integrert) til at en kan feste noe der så det går nok ikke likevel (og det er gravelsykkelen jeg mest har lyst å teste ut tempobøyler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...