Andreas Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Her kan produktene i Røverkjøp og gode tilbud diskuteres. Forslag: Link evnt. til innlegget i Røverkjøp og gode tilbud-tråden(... ->Del, gir vel linken), så er det enkelt for å andre å ha en oversikt. 1 Siter Kaffe- og teansvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magnoos Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Om noen føler for å gi litt mer info om White GX Interceptor hører jeg gjerne litt om vekt, er hjulene mulig å sette opp slangeløst, ER det faktisk skjermefeste i gaffelen+++ Takk til @York for bilder og info, men er fortsatt ting jeg lurer på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JanS Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Kva er maks dekkbreidde på denne Interceptoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JanS Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Sette opp slangelaust er 99% sikkert at går bra. Det er vel knapt mogleg å få kjøpt ny karbon-gravel med hjul som ikkje er klare for dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sepeda Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Magnoos skrev (2 timer siden): ...er hjulene mulig å sette opp slangeløst Hjulsettet på dagens 24-modell er i hvert fall visuelt likt hjulsettet på 22-modellen, som en stund også gikk til røverpris. Oppgitt å ha felger Alex GD24P (622x21) som er tubeless ready og dermed skal kunne settes opp slangeløst. JanS skrev (2 timer siden): Kva er maks dekkbreidde på denne Interceptoren? Forutsatt at rammesettet er korrekt identifisert som Carbonda CFR-696, bør den ha massiv dekklaring. Oppgitt av Carbonda til hele 50 mm. Trolig trygt for minst 45 mm reell dekkbredde i 700c. Håper dere hører fra eiere. *** Hva gjelder fare for tåoverlapp, som diskutert i røverkjøptråden, kan det forklares med at CFR-696 har forholdsvis kort front-senter (krank til nav forhjul) til gravelsykkel å være, kombinert med forholdsvis lange kjedestag (krank til nav bakhjul). Geometrisk har den dermed mer til felles med klassiske raske turmaskiner enn siste generasjon terrenginspirerte gravelsykler. Men om man har erfaring fra landeveis- eller krossykler burde ikke forholdsvis kort front-senter være et problem. For øvrig vil støpeformen for CFR-696 medføre lik geometri blant de etter hvert mange modellene under forskjellige merker der den brukes. Men hvilken karbon man benytter og hvordan man legger karbon vil kunne variere, noe som vil kunne påvirke egenskaper som stivhet, ettergivenhet og vekt. I skrivende stund bare 9 i M/54 igjen på nettlager. 2 Siter S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magnoos Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Fra det jeg kunne se av bildene (https://bikeindex.org/bikes/2708581) var det fortsatt romsligmed plass rundt de påmonterte 40 mm dekkene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
York Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden Der dekket er breiest måler jeg cirka 115 mm åpning i bakgaffel og 65 mm i forgaffel. Men maks dekkbredede er vel en del mindre, for må vel ha litt klaring når felgene vrenger seg når man gir gass 😎 Bra med M5 fester til skjermer i for og bakgaffel. En på forgaffel under styrelager, en bak krankhus, en nær topp av setestag, pluss en på hver side av navet på begge gaflene, og en på hver side topp av setestag (til bagasjebrett?). To av disse (hull i topp av for- og bakgaffel kom uten skruer, og hadde litt lakk ytterst på gjengene. Renset opp litt forsiktig med en M5 gjengetapp for sikkerhets skyld. 🙂 1 Siter - Syklister sist! - resultatet av Statens vegvesen sitt arbeid de siste 70 årene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjulvind Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Jeg har fjorårets, i hvert fall er det 1x11. Kjøpt på kampanje i vinter (litt bedre tilbud nå ser det ut til). Vekten er som oppgitt. Jeg er fornøyd, men har ikke noe referansegrunnlag. Går fint å sette opp slangeløst. Jeg prøvde først med et par Gravelking ST jeg hadde syklet litt over 2000km med, disse viste seg å være full av småfull så det funket ikke. Satte på originaldekkene, lakk litt i sideveggene til å begynne med, men etter litt jobbing med å fordele væsken trutnet de. Må pumpe 1 gang i uken ca. Rammen er (i hvert fall på min modell) Carbonda 696. Det er vel andre her inne som har vist at den funker. Kjenner meg igjen i toe-overlap, men opplever det ikke som et problem. Det kommer også an på plassering av cleats og dekkdimensjon. Men med framskjerm kommer du borti. Ellers kan det være verdt å merke seg at (igjen fjorårets modell) det er litt blanding mellom forskjellige grupper. Bakgir GRX 812, bremser GRX 400, krank og hendler GRX 600. Hjulene er muligens ikke high-end. Jeg har en ørliten slark i bosset. Vet ikke om det var slik fra begynnelsen. Har hatt bakhjulet til sjekk hos XXL, de mente det var normal slitasje. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magnoos Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Litt usikker på hva du mener med vekt som oppgitt @Hjulvind, dette er absolutt all informasjonen XXL gir om sykkelen: Som du forstår har folk spørsmål 😅 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soeder Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Ble oppgitt på forrige versjon som han har til 9,4 kg 😉 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magnoos Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Aha, se der var det jo litt mer utfyllende info ja. Takk @Soeder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjulvind Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Beklager, hadde ikke sett at det var tynnere med info på årets. Veide min til 9,37 kg uten pedaler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.