Gå til innhold

Downcountrysko


Anbefalte innlegg

Ang Northwave - jeg kjøpte noen som minnet litt om ClipLite i våres. To stk Boa pr sko, og flat såle med cleats. Men Boa'ene løsner litt for lett under bruk. Trodde Boa var Boa?

De er også romslige, jeg er både bred- og litt platt. Utvidet seg også en god del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LarsB skrev (1 time siden):

Det er nok Forumskoen 2024. Jeg har nettopp bestilt selv så får jeg finne noe kult og upraktisk til sommeren igjen.

Jeg tok Shadow/Black og angrer litt allerede på at jeg ikke var mer spenstig og tok rød eller blå. Men all erfaring tilsier at brungråsvart er den fargen sykkelsko ender opp med uansett. 

LarsB

Hva! Tok du ikke blå? Og jeg som så fram til en hemmelig union av blå terraduroister i skogen!

  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

runermm skrev (2 minutter siden):

Hva! Tok du ikke blå? Og jeg som så fram til en hemmelig union av blå terraduroister i skogen!

Jeg bestilte blå. Får se om jeg får dem til å passe Specialized-føttene mine vha innleggssåler og shims. 

 

  • Like 1

Tidligere redaktør for Terrengsykkel og grunnlegger av Landevei

Sykkeltilpasser hos sFit_Helse

Grunnlegger av Terrengsykkelrittet

For tiden i utdanningspermisjon.
Har testet over 500 sykler i alle kategorier fra hardtailer til enduro, landevei, tempo, gravel og el siden 2007.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LarsB skrev (14 minutter siden):

Nei og Nei!

Kanskje jeg må sende i retur og få meg blå i stedet. Eller ikke.

LarsB

Jeg sjekket bestillingsbekreftelsen min nå nettopp, og det er med glede jeg kan meddele at jeg har bestilt blå! 
Du trenger jo alltids et par til, Lars! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/26/2024 at 12:47 PM, runermm said:

Normale vil jeg si. Jeg bruker 43 og har tidligere kjøpt Terraduro i 43. 

Men nå kjøpte et par i 43,5 slik at jeg kan bruke litt tykkere sokker i høst og vinter. Røverkjøp!

Gikk for et par blå i 43 🙂

Og jaggu så fant jeg ikke et par Giro Petra til 390 kr, kjekt å finne billige sko til dama som vil teste å bytte fra flats til klikk neste år. Så om det ikke blir suksess så er ihvertfall kostnaden minimal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sko ventet til utleveringgssted i dag 😃

Det er helt greit. Jobbskoene ble med til Sandbakken i går og ser sånn ut nå. 

IMG_7835.jpeg.6b273b63ccd9fabda12e47b922576055.jpeg

 

Viktig notat til alle skofabrikker. Ikke lag ovrelæret på sykkelsko av syntetisk semsket/nubuck. Matt og hårete er håpløst å få reint så snart det har vært utsatt for regn eller gjørme. 

 

LarsB 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine kom i forgårs. De er svarte og grå og kommer nok til beholde fargen utover 😉

Jeg synes de var litt små. Både trange og korte egentlig. Privateer lace passet helt flott. Så det virker som om det er forskjell på lestene på disse modellene. 

Nå lurer jeg på om jeg må returnere 45 og kjøpe 46. Jeg kan håpe at de trekker seg bittelitt og bli passse. Men var jeg i butikk hadde jeg bedt om neste størrelse. 
Litt trist for det. 

LarsB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klosser montert på mine blå - lagt inn grønne Specialized-såler også. 
Jeg kjøpte ett par i 43,5 og ett par røde i 44. De røde er for store. De i 43,5 passer fint - litt store med tynne sommersokker, men perfekte med litt tjukkere høst/vinter-sokker. 

Hvis noen vil kjøpe de røde for 500 kroner + porto så selger jeg dem gjerne videre i stedet for å returnere dem til UltimateNordic. 

 

  • Like 1

Tidligere redaktør for Terrengsykkel og grunnlegger av Landevei

Sykkeltilpasser hos sFit_Helse

Grunnlegger av Terrengsykkelrittet

For tiden i utdanningspermisjon.
Har testet over 500 sykler i alle kategorier fra hardtailer til enduro, landevei, tempo, gravel og el siden 2007.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...