Gå til innhold

Bosch cx gen 4, purion skrur seg av.


Anbefalte innlegg

På stitur i dag, skrudde purion-displayed seg av nokon gonger, både ved bortoversykling og nedoversykling. Etter kvart skrudde det seg oftare og oftare av, til det anten ikkje lot seg skru på, eller var på i eit kort blink, før det skrudde seg av. Då det skrudde seg av, kopla også motor ut. 

 

Batteria (2x cr 2016) viser god spenning på ca 3,3V. Ingen feilmelding for øvrig som eg kunne sjå. Aldri hatt noko tull tidlegare. 

 

Nokon med tips til kva som kan vere galt, eventuelt feilsøkingsrekkefølge? 

 

Eg synes det "luktar" dårleg kontakt ein eller annan stad.. 🤷

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arnebv skrev (10 timer siden):

Eg synes det "luktar" dårleg kontakt ein eller annan stad..

Tror du er inne på det, kontaktproblemer, i.o.m. du ikke får noen feilkoder. Hva skjer når Purion er svart og du slår på vha. knappen på batteriet?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, san said:

Tror du er inne på det, kontaktproblemer, i.o.m. du ikke får noen feilkoder. Hva skjer når Purion er svart og du slår på vha. knappen på batteriet?

Det samme skjer. Altså: Eg høyre motor går på, skjerm går på, men alt skrur seg av ila 1-10 sekund

Har plukka ut motor og alt av kabler. Ingen fukt i kontaktene på motor eller batteri. Ingen synlege skader. 

Tatt av den boksen som er rundt straumkoplinga som går på batteriet for å kunne putte kontakten lengre inn i batteriet.

 

Same symptom med kun batterikopling til motor. Høyre motor går på (frå motoren), men skrur seg av ca med ein gong. 

 

Skal låne meg eit anna batteri og teste, men akkurat no føles det mest ut som det er motoren som har tulla seg. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, Chalshus said:

Koble til Bosch diagnoseverktøy hos en butikk, så er det enklere å se hva som er galt. 

Likar butikkane best at kunde kjem med heile sykkelen, eller er det kjekkast (like kjekt) med kun motor og batteri, evt alt av kabling laust i tillegg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge internett, skulle eg prøve å resette batteriet, ved å halde inne på-knappen i 10 sekund. 

Gjorde dette. 

 

Tilsynelatande gjorde dette susen. 👌

 

Då vert mitt neste spørsmål: kva kan ha oppstått som medføre at batteriet må resettes? 

(noko å vere bekymra for i framtida?) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har trådløse Intuvia 100 på min Bosch Performance motor med Smart System. Det skjer tidvis at displayet faller ut, og det virker som det er manglende kobling med motoren. Gjerne skjer det om det er noe fikling i starten av turen, f.eks. jeg starter sykkelen og oppdager at jeg har glemt displayet inne (oppbevarer de separat). Har skjedd noen ganger, og det har vært pga. fikling.  Enten skrur jeg av sykkelen, tar jeg ut/inn batteriet på Intuvia 100 og så starter som normalt. Er jeg giddalaus, så gjør jeg intet, så fungerer det som regel som normalt dagen etterpå.

Skal du ha info fra motoren må du ta med sykkelen innom verkstedet, for de kobler vel til via kabel. Det kan også være de oppdaterer firmwaren på sykkelen. Jeg kan oppdatere "noe" via appen, men de gangene jeg har hatt sykkelen innom verkstedet så har de alltid oppdatert firmware. "Noe" virker mer som app-funksjonaliteter.

Kaffe- og teansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...