Gå til innhold

Italiensk bot - innkrevelse


Anbefalte innlegg

Artig sak dukket opp i postkassa i dag, krav om penger for mangel av betaling av bompassering i Italia. Kravet ser riktig ut, NIVI.it med innlogging og det hele. Snaue 7.5 EURO, så ikke rare summen. 

Men, jeg var aldri i Italia på nevnte tidspunkt, ei heller var jeg der i året de referer til. Kravet er faktisk 2 år gammelt! 


Men - er det bare å drite i slike forsøk? ELler burde jeg foreta meg noe? Innkrevningingen ser reell nok ut. 

Jeg har etterspurt dokumentasjon selvsagt, blir spennende å se hva som kommer, men ekte eller ikke er det jo litt fristende å ha det moro også - særlig siden jeg med sikkerhet vet jeg ikke har vært på nevnte sted noen gang... 😁

  • Wow 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker, står noe som kan ligne på et norsk reg-nr, men det er i hvert fall ikke min bil eller annen bil jeg noen gang har eid. Står ikke noe mer spesifikt enn "en bil jeg eide eller kjørte" - så det er jo egentlig rødt flagg #2 all den tid jeg aldri var der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...