Gå til innhold

Willier ræser - tankespinn om stem


Anbefalte innlegg

Hei! 
Jeg ser på ny ræser som skal erstatte Canyon fra 2017, og har vært og prøvd Wilier Filante på Unaas.

 

Syns den var god og fin å sitte på, og ser bra ut med fine deler. Nå mangler bare å få testa den i str xxl, de har gjort den klar.

 

Men så leser jeg på nett at det ikke er mulig å ha noen andre stem enn Wilier sitt medfølgende stem. Det kan sikkert byttes i et annet fra samme produsent, men allikevel. Jeg tenker at  en del av verdien i en cockpit som ikke er ett stykke, er å kunne bytte stem og styre (selv om jeg har sykla på samme stem 2017-2024). 

 

Hva tenker folket? Er det noe å bry seg om, eller er det en showstopper?

filante-sl_cv_black_f11_1800x1800.webp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt Giant Propel i den årsmodellen hvor man kun hadde mulighet til å bruke sære Giant stem. Det er kronglete, dyrt og vanskelig å oppdrive. Bør være påbudt å ha en standard på stem. Jeg ville styrt unna, om det ikke stemmer det panda skriver om at den spiser flere stem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt 3 sykler med proprietære stem-løsninger, og kan skrive under på at det er en dyr hobby å tilpasse - 3T skiller seg ut som de verste ved å både være kronisk utsolgt, og ved å prise det til rundt 4500 kr ferdig momset og fortollet... Omtrent like mye som en komplett aero-cockpit fra en del andre produsenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...