Gå til innhold

Gavia Terra Alu GRX600


eGo

Anbefalte innlegg

Dette er en helt grei sykkel til den prisen. Bortsett fra det hinsides merkelig valget til Bikeshop når det gjelder kassett og bakgir. Kjøpte en selv som hytte/vintersykkel i vår, men byttet bakgir for å kunne kjøre terrengkassett.

Litt spesielt å sette opp en 1x gussykkel med 34-kassett i mine øyne.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er satt opp slik ja. Virker litt pussig når 1x12 varianten av GRX kjøpt løst inneholder annen kassett og bakgir.

Synes 12delt gir mening hvis du vil ha 1x, men litt kjedelig å kjøpe ny sykkel for å bytte kassett og bakgir.

XXl har jo tilbud på Ridley Kanzo og GT Grade Comp hvis du kan leve med 2x10, men jeg vet ikke helt om det er innertier? Den korte perioden jeg pendlet på vinterstid forbannet jeg frontskifter (sparkshift), men det kan nok fungere godt andre steder i landet eller med bedre vask og vedlikehold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte Bikeshop igår og personen på support syntes også dette var et merkelig oppsett. Men han måtte høre med verkstedet før han kunne svare på om spec på siden var riktig. Jeg fikk en sms om at spec var riktig, litt senere en mail med beskjed om at giret måtte byttes om jeg ville ha feks 10-44 kassett. Jeg fikk ikke svar på spørsmålet mitt om hvor mye det ville koste å få levert sykkelen med dette ferdig montert. Ang tilbudet på XXL, begge to er fine sykler men jeg tenker det er greit med 1x siden jeg skal bruke den som vintersykkel og. Og så liker jeg heller ikke utseende på GT Grade...Kanzon hadde vært aktuell om den ble levert i 1x

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...