Gå til innhold

Campagnolo Super Record Wireless


Anbefalte innlegg

RedDevil skrev (31 minutter siden):

Spennende! Alt for få sykler som kommer med Campa for tiden.

Så og si ingen. Var veldig i tvil helt til det siste om jeg skulle ta Red eller Dura Ace i stedet, men man lever jo bare en gang ;) 

Legger ved bilde jeg fikk før den ble sendt.

Screenshot_20240913_155037_Outlook.jpg

  • Like 13
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loki skrev (38 minutter siden):

Dette ser deilig ut!

Har Campa kjøpt en lisens av SRAM eller unngår de patentproblematikk på annen måte?

To forskjellige batterier foran og bak, er vel der forskjellen ligger. Litt mer upraktisk enn Sram sin løsning. Har sram på sykkelen jeg bruker nå, og selv om man ikke går tom så ofte, er det veldig greit å kunne bytte foran og bak om uhellet skulle være ute. Får bare passe på å lade ofte med denne 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oyvindrn skrev (På 18.9.2024 den 16.02):

Så og si ingen. Var veldig i tvil helt til det siste om jeg skulle ta Red eller Dura Ace i stedet, men man lever jo bare en gang 😉

Legger ved bilde jeg fikk før den ble sendt.

Screenshot_20240913_155037_Outlook.jpg

Nice, mye riktig her 👍 Supert hjulsett også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oyvindrn skrev (På 18.9.2024 den 16.02):

Så og si ingen. Var veldig i tvil helt til det siste om jeg skulle ta Red eller Dura Ace i stedet, men man lever jo bare en gang 😉

Legger ved bilde jeg fikk før den ble sendt.

Screenshot_20240913_155037_Outlook.jpg

 

Vakker sykkel! 🙂

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
SykkelEirik skrev (På 20.9.2024 den 13.11):

Går nok fort på en smell der en gang jeg også. Del gjerne erfaringer når du får den levert

Kan si litt om erfaringen med Cicli Corsa da sykkelen nå er levert. Har ingenting annet enn positivt å melde om den butikken. Alltid raske med svar på alt du lurer på. Det har blitt mange mailer i prosessen, og de følger opp alt til punkt og prikke.

Eneste problemet var at sykkelen ble ved en liten misforståelse levert med forrige generasjon Bora Ultra hjulsett da sykkelen ble bestilt før ny 2024 generasjon ble tilgjengelig. 2024 modell er litt lettere og tilpasset 28mm dekk, og jeg ville selvsagt ha disse. Det var bare én mail ned, så klargjør de nye generasjon hjul med tilsvarende oppsett som jeg har fått slik at jeg ikke trenger å bytte ut noe selv. De sender de til meg før de har fått tilbake hjulene som kom sammen med sykkelen. 

Skal jeg ha en Colnago grusracer eller noe annet merke de selger kommer jeg nok helt sikkert til å kjøpe via Cicli corsa. Forhandleren som har merket i Oslo har spilt seg helt på sidelinjen her, men det er en annen sak ;)

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Wow 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...