Gå til innhold

Gravelritt 2025, hva bør man gå for?


Anbefalte innlegg

Da jeg ikke kjenner så godt til gravelrittene, er det noen som har noe å anbefale? 
 

Jeg tenker å ha ett mål i året jeg sykler. I år var det Vattern som var greia. Neste år har jeg lyst til å prøve noe på grus. Helst i Europa og vil ha ett stort ritt med mye folk og trøkk. Ritt med 100 mann gidder jeg ikke uansett hvor fet løypa er. 
Må gjerne være før sommerferien da jeg har en tendens til å bli syk i august. 
 

Finnes det noe ala Vattern, Mallorca 312, Birken o.l men i gravel format. 

Ole Christian Fagerli

Scott ambassadør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grinduro virker helt suverent! Har tidligere bablet om akkurat slikt format. Tur med innlagte fartsetapper, kun 1 sykkel, og vanskelig å vite hva som vil funke best.

Usikker på om det kunne funket her på berget, men bør jo være mye mer overkommelig enn å være på stålet i 3-6 timer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knutspeed skrev (4 timer siden):

Grinduro virker helt suverent! Har tidligere bablet om akkurat slikt format. Tur med innlagte fartsetapper, kun 1 sykkel, og vanskelig å vite hva som vil funke best.

Usikker på om det kunne funket her på berget, men bør jo være mye mer overkommelig enn å være på stålet i 3-6 timer?

Fruen og jeg hadde en samtale om Grinduro 2025. Har vel ikke kommet noen dato enda. Men hun er med neste år 🙂 må bare lete i venneflokken etter noen som vil være med. Ulempen er at de fleste vennen mine mener jeg er gal som sykler «så mye»…. Håper vi klarer å finne noen som i det minste blir med for maten og opplevelsen sin skyld

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...