Gå til innhold

Wahoo Kickr Core eller V6


Havsula

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...

Fortsetter denne tråden 😊

Skal kjøpe min første rulle og har skjønt at Kickr Core Smart er et godt alternativ. Men så har det kommet en Swift-variant… Jeg har lest litt om disse to, og forstår det slik at disse er like bortsett fra at på swiften får du singel-kassett/cog og trådløs gir-knapp i tillegg. Ellers er de identiske (?).

I diverse tester er konklusjonen at det er best å bruke rulla med vanlig kassett og girene på sykkelen, og at man da kjøper Kickr Core Smart.

Jeg har i utgangspunktet kun en sykkel, og den skal brukes på rulla. 

Noen tanker om disse modellene?

Kickr Core Smart
 

Kick Core Swift One

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs om du kun har tenkt å bruke den i ERG-mode eller på zwift. Det kan (med vekt på KAN) jo være en slitasjefordel med beinere kjedelinje hele tiden, og du kan med virtuell giring slippe å tenke på hvor hardt du tråkker til mens du girer. 

Men så er det noe med å ha giringen i hendlene da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er «helt» blank på rullesykling og swift. Jeg antar at jeg vil bruke swift og den interaktive konkurransebiten. Ser for meg at det er artig og motiverende.

Med erg så mener du å ha en individuell økt med fokus på sone og watt, som jeg styrer selv? Ja, sikkert det også.

Men utelukker det ene det andre med disse to modellene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...