Gå til innhold

App for logging av styrketrening


AtleR

Anbefalte innlegg

Noen som kan tipse om en god app for å logge styrketrening? 

Må kunne sette opp et program med øvelser. 
Det må være enkelt å legge inn og endre vekt på hver øvelse. Både hva jeg skal ta og hva jeg faktisk tok. 
Må kunne gjennomføre øvelsene i annen rekkefølge enn etter plan (jeg gidder ikke å vente på et apparat hvis jeg kan gjøre noe annet)

Pluss hvis øktene kan sendes til Garmin/Strava 

 

Har testet å lage økter på Garmin Connect men de kan etter det jeg ser bare kjøres på klokka noe som er knotete. 

Scott Spark - Scott Lumen - BMC Kaius - Gavia Fat Tony  - Wahoo KickrBike Shift

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hevy ser ut til å oppfylle dine krav, og kan brukes i gratisversjon. Den viser hva du tok forrige gang, vet ikke om du kan legge inn et spesifikt mål for hver økt, men målet hver gang er vel å ta samme vekt/flere reps eller litt høyere vekt (selv om det ikke alltid går). Du kan også angi hvor hardt det var (eks. "kunne definitivt klart en rep til"). Den kan ikke synke med Garmin, men jeg googlet nylig etter dette og Garmin er veldig restriktive med hvem de slipper til, Hevy har skrevet om dette.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

arne_and skrev (På 3.9.2024 den 12.34):

Hevy ser ut til å oppfylle dine krav, og kan brukes i gratisversjon. Den viser hva du tok forrige gang, vet ikke om du kan legge inn et spesifikt mål for hver økt, men målet hver gang er vel å ta samme vekt/flere reps eller litt høyere vekt (selv om det ikke alltid går). Du kan også angi hvor hardt det var (eks. "kunne definitivt klart en rep til"). Den kan ikke synke med Garmin, men jeg googlet nylig etter dette og Garmin er veldig restriktive med hvem de slipper til, Hevy har skrevet om dette.

Det ser ut som Hevy er ganske lik Liftin' som jeg har testet ut litt og funnet brukbar for min del. Denne synker heller ikke med Garmin men den synker til tidsforbruk og øvelser gjennomført til Strava

Scott Spark - Scott Lumen - BMC Kaius - Gavia Fat Tony  - Wahoo KickrBike Shift

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...