Gå til innhold

Garmin Edge 1030 vil ikke synkronisere over wifi eller bluetooth


Gubben

Anbefalte innlegg

Som overskriften indikerer så få jeg ikke lastet ned turene trådløst, jeg får heller ikke oppdatert live segments med kabel. Har slått PC'n og Edge'n av og på, reinnstallert Garmin Connect på telefonen, restartet telefonen, slått Bluetooth av og på. Får ikke synket telefon og Edge

Mener å huske at jeg har hatt lignende problemer tidligere og at det var en bagatell, noen som har gode råd ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

arekey skrev (På 29.8.2024 den 16.07):

Min erfaring med obskure software-problemer på Garmin er at de ofte løses ved å slette ruter og aktiviteter fra enheten.

Ta backup først, via kabel 🙂

De typiske løsningene ved kabelbasert overføring er å bruke en annen/bedre kabel.

 

Har du prøvd å fjerne Garmin-dingsen fra "enheter som har vært tilkoblet tidligere" i bluetooth-innstillingene på telefonen, og så "parre" enhetene på nytt via Garmin Connect?

 

De typiske løsningene ved "live segments"-problemer, utover det du selv har prøvd, er å:

1. Sørge for at du ikke har mer enn 100 favorittsegmenter på Strava

2. Sørge for at du ikke bruker ruting/ruter/navigasjon, eller evt. at du sørger for å tegne/lagre/overføre ruta først etter at du er sikker på at de aktuelle segmentene er på Garmin-dingsen. Ellers dukker de ikke opp, evt. får du gjerne helt andre segmenter enn de du ønsket (typisk de segmentene som dukker opp hvis du kikker på ruta i nettleseren på en PC e.l.).

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...