Gå til innhold

Coros Dura GPS- 120 t batteritid + solar for godt under 3000 ?


Anbefalte innlegg

Et lite crux med Edge Explore 2 er at du må bestille den i en spesiell bundle for å få med ladekontakene på undersiden ifølge DC Rainmaker. På 540/840/1040 så er disse på plass på std utgaven.

 

  • Like 1

Fortsatt under 50, men blir eldre for hver dag som går......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sun Flyer skrev (2 minutter siden):

Nå har jeg akkurat prøvd å bestille. Coros Europa og usa har enheten på lager. Men det er det ikke er alternativ å kjøpe fra Norge. Coros Nordic har den ikke på lager.. noen måte å komme rundt dette?

Kompis i Sverige el, eller Jetcarrier i USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveinung1 skrev (2 timer siden):

Nå er jo gps' en billig, men forhandler og importørledd i Norge kan være ganske nyttig?  Fra garmin har jeg fått to produkter nye på reklamasjon .

Det hjelper lite hvis den lokale forhandleren ikke ser noe poeng i å ta inn produktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sun Flyer skrev (39 minutter siden):

Det hjelper lite hvis den lokale forhandleren ikke ser noe poeng i å ta inn produktet.

Poenget mitt var jo at jeg ville ha ventet til det var en norsk importør 😎 evt kan du ta agentur på den og tjene deg søkkrik😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Men nå begynner det jo å swinge litt av garmin, jeg fikk min første brukerstyrte farevarsel i dag😀 det er jammen en funksjon som er veldig kul og nyttig.  Hadde jeg tenkt på det så skulle jeg ha varslet en mengde glasskår som lå på sykkelstien på vei til jobb i dag.  Denne funksjonen er jo gull på feks en ultra der en kan  varsle om feks en hissig ku i veien 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Sveinung1 skrev (På 27.9.2024 den 16.29):

Men nå begynner det jo å swinge litt av garmin, jeg fikk min første brukerstyrte farevarsel i dag😀 det er jammen en funksjon som er veldig kul og nyttig.  Hadde jeg tenkt på det så skulle jeg ha varslet en mengde glasskår som lå på sykkelstien på vei til jobb i dag.  Denne funksjonen er jo gull på feks en ultra der en kan  varsle om feks en hissig ku i veien 😎

Det kan også bli litt ulv ulv.

Jeg sykla på Mallorca i forrige uke, og der poppa det opp "pothole"- og "dyr i veien"-varsler (beklager språkforvirringen) i nesten hver sving. Litt humpete asfalt slik jeg er vant med hjemmefra, og en del geiter og høns som gresset langs veien.

  • Like 2

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

runermm skrev (4 timer siden):

Den nye varslingsfunksjonen til Garmin misbrukes over en lav sko.
Antall advarsler på en helt ordinær tur i Oslo-området er langt over det som er mulig å ta hensyn til.  

 Helt klart en stor fare for det. Men det burde jo være mulig å justere ved at faren må meldes X antall ganger før den kommer opp? Kanskje det er litt ekstra innmelding nå i starten, en vil jo gå lei når det varsles i hytt og pine hele veien skulle jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...