Gå til innhold

Hjul til Surly Bridge Club


Anbefalte innlegg

Eg har ein Surly Bridge Club som blir brukt som transportsykkel/altmoglegsykkel. Per i dag står doningen med 27,5-tomshjul og Vittoria Mezcal i 2,6 tommar. Bosset i bakhjulet er i ferd med å ta kvelden, og dette er ein nokså ukurant komponent. Navet er frå Novatec, med hurtigkopling og 141 mm breidde. Ifølgje Surly kan eg bruka nav med anten 135 eller 141 mm breidde på denne sykkelen.

Aktuelle tiltak:

  • nytt nav og sjølvbygg med same felg (har aldri bygd hjul sjølv)
  • nytt hjul (f.eks. Shimano MT500) og nye dekk (litt smalare) med slange etc.

Det ser ut til at det er vanskeleg å få tak i QR-hjul med brei felg til slangelaus bruk. Prøver å gjera dette så rimeleg som mogleg. Kva ville forsamlinga ha gjort i same situasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Godt tips, men eg ser det er micro spline. Eg treng HG.

Kva med dette hjulet og adapter til QR? https://bikeshop.no/dt-swiss/w0m1900tgdlsa18972/dt-swiss-m-1900-spline-db-20-bakhjul-275-12x148-mm-boost-shim-sram-hg11

Innbiller meg at det breidda på navet blir 141 mm dersom eg bruker denne adapteren: https://bikeshop.no/dt-swiss/dt0054/dt-swiss-240s-350-370-ombygningssett-til-qr-5-x-135-mm-bak

Stemmer det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raoul Duke skrev (1 time siden):

Takk! Det såg veldig aktuelt ut. Må finna meg ein Trek-forhandlar, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan lite om Surly .Men hva kan gå galt om du bruker 142 nav med gjennomgående Aksel med mutter .1mm kan da ikke ha noe å si .Blir sikkert dyrere pga Aksel men utvalget er større .Om ikke det er håpløst å få lang nok Aksel i 10 mm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjetil307 skrev (1 time siden):

Kan lite om Surly .Men hva kan gå galt om du bruker 142 nav med gjennomgående Aksel med mutter .1mm kan da ikke ha noe å si .Blir sikkert dyrere pga Aksel men utvalget er større .Om ikke det er håpløst å få lang nok Aksel i 10 mm

Dette er jo ein tanke, men eg trur det blir problematisk. OLD på ramma er 138 mm, som dermed kan knipast saman til 135 mm eller vidast ut til 141 mm. Med 142 mm og thru axle blir kassetten ståande på same stad som ved bruk av 135 mm-nav, mens giret vil vera lenger ut frå hjulet.

Eg er nokså sikker på at boost-nav (148 mm) med andre endekoppar (f.eks. DT Swiss sine) vil gi meg same breidde som eg har no. Men 135 mm-nav blir billigare, og eg får nok klaring mellom dekk og kjede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chalshus skrev (7 timer siden):

Kjøp deg et DT Swiss G1800 bakhjul og HWGXXX0001528S endekopper. 
Så får du et flott 135mm QR bakhjul somdu får tak i reservedeler til i lang tid.

Faktisk er det dette hjulet eg har på grussykkelen. Ingen issues so far, så det tyder på at du kan ha rett.

Tenkjer eg rett når eg legg til grunn at at dei same endekoppane kan brukast på boost-nav? Nokon spesiell grunn til å gå for G1800 i staden for M1900?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

perbl skrev (41 minutter siden):

Skulle du ende opp med selvbygg, må du si fra om du vil låne et altfor lite brukt stativ og øvrig verktøy  🙂  (Har ikke helt kommet helt i gang med den hjulbyggerkarrieren min)

Etter litt att og fram tippar eg det blir det handbygde hjulet frå Trondheim sykkelservice. Skiftar til litt smalare dekk i same slengen. Mezcal i 2,6 (som i realiteten er enda større) er overkill for både bruksområde og felgdimensjon. (Om nokon som les dette, har behov for nye halvfeitdekk i pen stand, kan eg fortelja at det snart er mogleg å gjera eit skup på bruktmarknaden.)

Når dette er sagt, er det ikkje utenkjeleg at eg også byggjer opp det gamle hjulet med nytt nav. Da kan det bli svært aktuelt med lån av utstyr. Takk for tilbodet!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har rett. 
 

M1900 kan bygges om til Boost QR om du skulle ønske det. Du bruker de samme endekoppene. Du kan ikke konvertere Boost 148 til 135QR.


Bridge Club i 700c utgave takler maks 47mm. Da er G1800 hjulet utmerket. Kanskje det er mer aero med en bredere felg, men da velger man heller en annen sykkel. 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode svar!

Forstår eg deg rett om boost 148 kan byggjast om til 141 QR? (142 - 7 = 135 og 148 - 7 = 141)

Aerodynamikk er ikkje grunnen til at eg har Bridge Club. Det er den mest terrengsykkelaktige sykkelen eg har, og derfor held eg meg helst til 27,5-hjul. Dersom eg med tida får lyst på nytt hjulsett på grusraceren, kan det vera at Bridge Cluben arvar G1800-hjula eg har frå før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville droppet cold setting. Det kan bli vrient å få gjort det jevnt uten noen jigger eller annet. Selv om det sikkert finnes filmer på Youtube der noen gjør det med hyssing og en gammel takrenne. Risikoen for at noe blir skeivt fremstår for meg som større enn ulempen ved å presse sammen ramma når du monterer hjulet. 

LarsB
 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...