Gå til innhold

Boa-problemer


Ndreas

Anbefalte innlegg

Fikk mine første boasko for et par mnd'er siden, og nå er boaen på den ene skoen vanskelig å slakke. Mekanikken trekkes ut på enkelt vis, men kabalen slakkes ikke. Jeg må dra skikkelig i kabelen for å få den løs, og selv da er det lite bevegelse.

Noen som har noen trips/ticks eller løsningsforslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alltid at "boa" er Boa.

Mine Nortwave vinter sko har NW sin egen boa løsning som er crap i forhold til originalen og baserer seg på et kunsstoff snøre i stedet for wire.

Greit å være sikker på at det er boa før man drar igang reklamasjonen, så man ikke blir skuffa😉

  • Like 1

Fortsatt under 50, men blir eldre for hver dag som går......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har benyttet BOA sin livstidsgaranti til kona sine Scott sykkelsko. En prosess du må gjennom på hjemmesiden med å klikke deg gjennom hvilken modell BOA det er snakk om, osv. og deretter fikk jeg ny levert på døra med DHL etter bare 2 dager. Imponerende. De sendte oss i tillegg 2 stk. så om det skulle ryke på den andre skoa hennes så er vi parat.

Vi har BOA på x antall sykkelsko, snowboardstøvler, og fjellsko - og det er kun denne ene vi har måttet erstatte. Solid produkt.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...