Gå til innhold

Små flasker/beholdere for guffe/olje o.l. på tur


olve

Anbefalte innlegg

Godt spørsmål - følger tråden!

Selv har jeg ikke funnet noe som fungerer bedre enn små originalbeholdere.

Favorittguffen er det fint å fylle opp og ha med i 60 ml småflaske fra f.eks. Stan's eller Schwalbe mens f.eks. Muc-Off kommer i småposer på 80 ml. Alle passer rett på ventilåpningen og er egnet til å fylle på guffe uten injektor.

Kjedeolje/voks kommer som kjent i småflasker fra 50 ml, egnet for påføring. Jeg er lat og bruker Smoove, som dessverre ikke kommer i mindre enn 125 ml med det kjekke Lubretta-hodet. Halvfull flaske reduserer vekten.

Chamois-krem blir det sjelden til at jeg bruker, men flere av de populære finnes i beholdere og tuber på 75-100 ml. Finnes også i enkeltpakninger helt ned til 9 ml, som Chamois Butt'r Single Use. Kanskje kan @Chalshus melde inn ønske til Bikeshop om import til Norge av disse?

Ellers finnes det etterhvert et hav av smarte løsninger for bikepacking, som Sea to Summit såpeblader.

  • Like 4

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...