Gå til innhold

Seiler under falsk flagg


Anbefalte innlegg

Syklet ett av mine få ritt for året for en tid tilbake og ble passert av en som kom i god fart bakfra. Rytter var rundt 185-190cm, med hårete og muskuløse bein - og med dame/kvinne navn på drakta. Det første jeg tenkte var at "det der var faen meg ikke en dame". Så er jeg en fordomsfull mann med dårlig gangsyn og alt det der, men jeg lurer fortsatt, er det enkeltpersoner som seiler under falsk flagg i sykkelsporten her på berget ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig usikker på hva du skal frem til her. Mener du at et navn på en drakt "forplikter" til hva denne syklisten - som åpenbart er mye rasker og bedre enn deg - identifiserer seg som? Dersom dette var et ritt der plassering har stor betydning og denne personen fikk store personlige fordeler av en god plassering i en gruppe for de med XX kromoson så må du nesten være tydelig på det.

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...