Gå til innhold

Noe ala Voilé stropper


Anbefalte innlegg

Er på jakt etter en eller 2 stropper ala Voilé, men sliter med å finne noen som selger over disk.

Sea to Summit stropper har tidligere vært å få tak i på XXL og jeg har flere, men ingen som er lange nok til det jeg skal løse nå.

Noen som vet om butikker som selger denne typen stropper på rundt 50cm, helst sør for Oslo.

Gjerne 1-2cm brede om mulig.

Skal brukes til å feste en 3L pakkpose til seterails for å få med ei ekstra jakke ++ på en litt lang dagstur

  • Like 1

Fortsatt under 50, men blir eldre for hver dag som går......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Kople sammen ble løsningen når jeg fant en pakke med 2 akkurat passelig korte StS stropper i en skuff.

Da får jeg med meg det jeg trenger på tur.

Problem solved

Fortsatt under 50, men blir eldre for hver dag som går......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

G3 stropper hadde vært strøkent, for StS er litt stive, men det er ingen som viser at de har de på nettet.

Greit å slippe å besøke alle sjappene i nærområdet.

Nå har jeg en løsning som funker så kan jeg se etter Voilé, G3 eller for den del Swix sin touring strap.

Vet du om en butikk kanskje??

 

Fortsatt under 50, men blir eldre for hver dag som går......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullars skrev (1 time siden):

G3 stropper hadde vært strøkent, for StS er litt stive, men det er ingen som viser at de har de på nettet.

Greit å slippe å besøke alle sjappene i nærområdet.

Nå har jeg en løsning som funker så kan jeg se etter Voilé, G3 eller for den del Swix sin touring strap.

Vet du om en butikk kanskje??

 

Vet ikke hvor du bor. Braa sport har dem. Tipper butikker som har mange produkter som VPG distribuerer kan ha…

SantaCruz Megatower CC - SantaCruz Stigmata CX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste sportsbutikker som har ski i utvalget fører en eller annen variant av Voile-strapper under andre navn, 50cm+ eksempler: 
- Åsnes Ski Strap 660mm
- FixPlus Skistropp 66 cm 
- Sea To Summit Stretchlock 625mm
- Swix Surmount Touring Strap 500mm
- DB Snow Strap (usikker på størrelse)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ta en butikk runde og se hva jeg finner, men foreløpig funker det å sammenkople en kort og en lanf StS stropp.

Spennbånd funker i et nødstilfelle ulempen er at de er glatte og spennen ofte er stor, tung og skarpkantet.

 

Fortsatt under 50, men blir eldre for hver dag som går......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...