Gå til innhold

Usikker på Sykkel


Anbefalte innlegg

Hei, jeg er på Junior laget for mitt lokale lag. Har en sykkel til rundt 30 tusen som jeg låner av laget. Den har veldig dårlig gir utveksling som fører til at laget drar altid ifra meg. Vurderer å kjøpe en canyon til 70 tusen, men er usikker om det er verdt det. Har lyst til å satse hardt, men ikke så hardt at jeg prøver å bli proff. Hvis det gir mening. Er det noen det ute med noen anbefalinger til sykkel, pris eller type jeg bør kjøpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Girene er for lett. Og jeg har ikke lov til å gjøre forandringer på sykkelen siden jeg låner den fra laget. Så jeg må kjøpe egen sykkel for å ha en sykkel jeg bestemmer over og har tyngre gir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha fulgt med på Dare sine sider fremover og kjøpt en brukt sykkel fra de. De skal jo bytte ut hele parken til Uno X. Tipper du kan få veldig mye sykkel for 30-40 der

  • Like 1

Ole Christian Fagerli

Scott ambassadør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...