Gå til innhold

Mallorca-tråden


Anbefalte innlegg

Tenker det kan være greit med en tråd for "all" Mallorca sykling da en del på dette forumet nok skal ha oppmøte på øya både i høst og til våren.

Jeg og min bedre halvdel har fly og overnatting i boks for 9 dager på slutten av april neste år. Og her  er det noe jeg lurer på. Endte med å booke Hotel Java. Har bodd på Helios 3 ganger og Fontanellas 4 ganger. Stort sett leiligheter og ikke hotelrom. Men førstnevnte har blitt veldig dyrt og vurderte derfor Fontanellas, men da hotelrom siden også der har leiligheter blitt mye dyrere en når vi bodde der for 2 år siden. Men litt fordi vi hadde lyst på å prøve noe nytt, men også pga priser endte vi opp med Hotel Java. 

Vet jo at mange norske syklister har bodd der, og gått mange hundre ganger forbi hotellet. Men noen som har bodd der ? har de sykkelgarasje eller er det sykkel på rommet som gjelder her ?

Og hvem er på tur der i april ? Kai er selvsagt der og tror det blir noen andre fra Elverum også. Og noen som vurderer Mallorca 312 ? Reiser hjem dagen etter rittet så har ett mål om å sikre meg startnr. Må følge med når de legges ut.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har brukt Java en gang, men er ikke helt sikker. Om det var Java, så var det stor forskjell på å ligge vendt mot flyplassen  som vennene mine gjorde eller bassenget som jeg gjorde. Det er uansett flere år siden og de kan ha pusset opp siden det.

Nautic Hotel & Spa kan anbefales. Ikke på langt nær så stort og overfylt som mange andre er og med en fin takterrasse med servering og basseng.

Unngå for all del den andre enden av stranda, også kalt Tyskland. Men det vet du vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...