Gå til innhold

Grenserittet 2024


Anbefalte innlegg

Meldte meg akkurat på Grenserittet. Har ikke kjørt dette og kjenner i svært liten grad til dette rittet. Er påmeldt P1 og verktøyet er scott spark RC WC 2018.

Spørsmålene er anbefaling på dekk, dekktrykk, hvordan er stipartiene og samt er det annet som er verdt å vite? Sykkelen står nå med Thunderburt bak og fast track foran som var oppsettet på sjusjørittet.

Er jo en sabla logistikk dette rittet her. Hvor tidlig må en møte opp for å hente startnummer i tide? Har langt å kjøre, men er jo en del folk påmeldt. Søvn vs rekke starten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Var med for første gang i fjor, kjørte til Bojarskolan og hentet startnummer, omtrent når de åpnet, la fra meg en sekk ved bagasjetransport, rett bortenfor skolen, kjørte ned til start .parkerte bil.  Etter målgang syklet jg tilbake til Strømstad , korteste vei, forbi Nordbysenteret osv..

Synes det fungerte veldig greit. Kjørte hardail med 2.25dekk med ca 19-19,7psi +-

Totalvekt  var vel ca 84kg

I år blir det 2.35dekk fordi det er det som sitter på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lund skrev (6 timer siden):

Var med for første gang i fjor, kjørte til Bojarskolan og hentet startnummer, omtrent når de åpnet, la fra meg en sekk ved bagasjetransport, rett bortenfor skolen, kjørte ned til start .parkerte bil.  Etter målgang syklet jg tilbake til Strømstad , korteste vei, forbi Nordbysenteret osv..

Synes det fungerte veldig greit. Kjørte hardail med 2.25dekk med ca 19-19,7psi +-

Totalvekt  var vel ca 84kg

I år blir det 2.35dekk fordi det er det som sitter på

Takk for svar og innspill på logistikk! Jeg har også tenkt å sykle tilbake til Strømstad. "Sikker transport "var stengt når jeg meldte meg på, men ser at det kun er drøye tre mil å vispe tilbake til bilen. Går vel raskere enn å rigge seg inn og ut av buss med sykkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutes ago, TomD said:

Det har gått fint i alle år å fylle flasker på alle drikkestasjonene, ikke sikkert du får fylt opp med cola da på siste stasjon 🙂

Aha! Takk. Jeg fant ikke noe informasjon om drikkestasjoner…trenger bare vann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...