Gå til innhold

Jeg fikk lurt med Matthew på en ny hike a bike tur og nå er filmen ute :)


Anbefalte innlegg

Takk @SykkelEirik

Vakkert og inspirerende!

***

Det er alltid deilig å kunne si "hva sa jeg" 😅 og i dette tilfellet gjelder det altså Restrap sin Hike A Bike som noen av oss heltemodig forsvarte på gamleforumet mot "teit til grusfolket, "1. april", "komisk", "stæsjnerder", "blir trolig syklister av de til slutt, blir sikkert lei av pakking" og så videre 😄

Jeg nevner ikke navn @Olechr 😅

  • Like 1
  • Haha 1

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutes ago, perbl said:

Så også ut til at du hadde gjort et bra valg med vandrestaver på det underlaget der kombinert med sykkel som roter med tyngdepunkt og balanse. Så ikke ut til at Matthew hadde det.

Jeg hadde ikke klart meg uten staver. Ba han prøve mine men han like det ikke. Tipper det har med at han ikke har gått på ski og brukt staver før…

flat og bred gaffel på 3Ten jeg brukte. Så funket fint å stroppe de fast der med korte «rando» gummistropper der når jeg syklet

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Sepeda skrev (15 timer siden):

Det er alltid deilig å kunne si "hva sa jeg" 😅 og i dette tilfellet gjelder det altså Restrap sin Hike A Bike som noen av oss heltemodig forsvarte på gamleforumet mot "teit til grusfolket, "1. april", "komisk", "stæsjnerder", "blir trolig syklister av de til slutt, blir sikkert lei av pakking" og så videre 😄

Jeg nevner ikke navn @Olechr 😅

Ha ha. Jeg står for at det fortsatt ser ut som 1 april spøk. Er ikke sykkeltur når man må ha sykkelen i veske på ryggen. Blir litt som når hundeeiere «går på tur med hunden»🤣😉

F21E62C2-46D5-447E-BA0E-AA347105E99C.jpeg

  • Haha 2

Ole Christian Fagerli

Scott ambassadør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...