Gå til innhold

Hjulretter/hjulbygger


OleF

Anbefalte innlegg

Har ett hjul som jeg har byttet eiker på og som trengs å rettes for side og høydekast. Tok dette med til lokal sportsforetning men di mente att hjulet måtte slippes helt ned og dras opp igjen hoss en hjulbygger. Noen som driver med slik? Og hvor mye koster en slik operasjon? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OleF skrev (52 minutter siden):

Har ett hjul som jeg har byttet eiker på og som trengs å rettes for side og høydekast. Tok dette med til lokal sportsforetning men di mente att hjulet måtte slippes helt ned og dras opp igjen hoss en hjulbygger. Noen som driver med slik? Og hvor mye koster en slik operasjon? 

Og hvor i landet holder du til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lars-Erik skrev (5 timer siden):

Og hvor i landet holder du til?

Gjøvik/Toten.

Er ikke ett dyrt hjulsett så vis prisen bikker tusenlappen så blir det nok heller å kjøpe nytt. Men allikevel kjekt å få reparert vis det lar seg gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tar du det med til NrP i Brumunddal eller Sykkologen på Lillehammer. De har begge fiksa hjul for meg før. 
Ville ringt de for en ca pris, men om det ikke skal byttes mange eiker betaler du for jobben og da blir det neppe mye over 1000

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvis man trenger denne servicen i Oslo Nord/romerike området, hva anbefales? ( Bor ved Gjelleråsen)
Har et par hjul som ønsker å justere mindre kast på før parkerer de for vinteren. 
Har fått opp https://www.arvollsykkelverksted.no/ i feeden på instagram og ser de blant annet bygger hjul og retter, noen som har prøvd de?
Har rettet noen billigere hjul selv med hell, men på de dyrere lar jeg inntil er tryggere på jobben de som jobber med det gjøre jobben.

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...